Raport zwyczaje zakupowe Polaków na rynku kosmetycznym
Inquiry, polska agencja badawcza, opracowało raport pt. raport „Kosmetyki – zwyczaje zakupowe Polaków”. Publikacja szczegółowo omawia nawyki zakupowe Polek i Polaków w zależności od kategorii produktowej. Podaje też różnice między zakupami online i offline oraz jakie czynniki wpływają na wybór kosmetyków.
– Zachowania konsumentów – ich preferencje, motywacje, wybory, skojarzenia z markami – to bardzo ciekawe insighty dla ponad 1300 firm kosmetycznych, działających aktualnie na naszym niezwykle konkurencyjnym rynku. Mamy nadzieję, że publikacja przełoży się na większe zainteresowanie opinii publicznej produktami kosmetycznymi, które są niezbędne w codziennym życiu, dbaniu o zdrowie, higienę i dobrostan psychiczny – komentuje dr inż. Justyna Żerańska, dyrektor generalna Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego. Związek współpracował z agencją przy tej publikacji i objął patronatem.
Co zatem wpływa na takie a nie inne zakupy kosmetyków?