29.07.2025 / 18:53
StoryEditor

Nowy konsument zmienia branżę beauty. Świadomość, jakość i cyfrowa relacja

Świadomy konsument zmienia branżę beauty. Jakie wyzwania czekają rynek kosmetyczny? (fot. Daniel Remian)

Branża kosmetyczna, niegdyś odporna na wahania gospodarcze, dziś stoi przed zupełnie nowymi wyzwaniami. Zmieniające się nawyki zakupowe, presja ekonomiczna i cyfrowe oczekiwania klientów wpływają na strategie marek i rozwój produktów. Jak wygląda krajobraz rynku beauty w 2025 roku i co będzie decydować o sukcesie w nadchodzących miesiącach?

Jeszcze do niedawna kosmetyki uchodziły za dobra codzienne, często kupowane z potrzeby emocjonalnej. Dziś jednak rynek beauty doświadcza głębokiej transformacji. Konsumenci staj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.10.2025 / 09:51
StoryEditor
Włoska sieć handlowa otwiera pierwszy sklep w Polsce. Znamy lokalizację
Pierwszy w Polsce sklep marki Dan John (fot. mat. prasowe)

Marka Dan John uruchomiła swój pierwszy sklep stacjonarny w Polsce. To kolejny krok w międzynarodowym rozwoju włoskiej sieci handlowej, której ofertę stanowi moda męska.

Pierwszy sklep Dan John w Polsce ruszył w Warszawie, w G City Targówek. Oficjalne otwarcie salonu miało miejsce 15 października br.

Jak poinformowano, pierwszy sklep w Pol...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2025 / 12:18
StoryEditor
Biedronka po raz kolejny zwiększa udziały rynkowe. Wzrost sprzedaży ma łagodzić presję kosztową. Jaki jest strategiczny cel sieci?
Biedronka 2.0 w Łodzi (fot. KK)

Biedronka zwiększyła w ciągu trzech kwartałów 2025 r. udziały w polskim rynku. Wzrosty sprzedaży mają łagodzić silną presję kosztową i chronić marże. Celem głównym pozostaje utrzymanie pozycji lidera cenowego – wyjaśnia Ana Luisa Virginia, dyrektor finansowa Jeronimo Martins.

Sieć Biedronka od pięciu lat systematycznie zwiększa udziały rynkowe, średnio o 1,2 punkty procentowe. W tym roku wzrost jest powolniejszy. – Wzrost sprzedaży jest ważny, ponie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. październik 2025 18:53