05.09.2024 / 17:29
StoryEditor

Ponad połowa wizyt w sklepie stacjonarnym w centrum handlowym kończy się zakupem

(fot. Shutterstock)

Celem 88,5 proc. wizyt klientów w galeriach handlowych są tradycyjne zakupy - twierdzi Polska Rada Centrów Handlowych, powołując się na badanie zrealizowane na jej zlecenie przez GfK. W przypadku 10 proc. wizyt w centrach handlowych klienci łączą zakupy z zachowaniami omnikanałowymi, a tylko 1,5 proc. odwiedzin w "świątyniach handlu" służy wyłącznie realizacji zachowań omnikanałowych. Co to oznacza?

- Tradycyjne zakupy pozostają głównym powodem wizyt klientów w obiektach handlowych, istotna jest też skala łączenia zakupów z zachowaniami omnikanałowymi, ale sam odbiór czy zw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.10.2025 / 10:26
StoryEditor
Lidl chce przestraszyć Polaków. Dyskonter zapowiada wyjątkową ofertę
(fot. Shutterstock/materiały prasowe)

Pod koniec października sklepy coraz wyraźniej przybierają barwy czerni, pomarańczu i fioletu. To znak, że Halloween stało się ważnym punktem w kalendarzu handlowym, a detaliści wykorzystują jego potencjał, by przyciągnąć klientów. Lidl Polska również przygotował specjalną ofertę na ten okres.

W ostatnich latach można zaobserwować wyraźny trend wzmacniania oferty sezonowej w handlu detalicznym. Wyróżnianie poszczególnych okresów roku poprzez dedykowane linie produk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2025 / 17:53
StoryEditor
Kaufland rozszerza usługę K-Scan. Z samoobsługowych zakupów można już skorzystać w ponad 200 sklepach
Z K-Scan można już skorzystać w 200 sklepach Kaufland w Polsce (fot. Shutterstock)

Kaufland kontynuuje rozwój cyfrowych rozwiązań zakupowych, stawiając na automatyzację i samodzielność klientów. Z mobilnych zakupów samoobsługowych w ramach usługi K-Scan można już korzystać w ponad 200 marketach sieci w Polsce.

Usługa K-Scan to system umożliwiający klientom samodzielne skanowanie produktów podczas zakupów. Rozwiązanie jest dostępne dla użytkowników programu lojalnościowego Kaufland Car...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. październik 2025 05:14