02.05.2025 / 09:43
StoryEditor

Rynek lodowy w Polsce z dynamicznym wzrostem. To jedna z najszybciej rosnących kategorii!

Agnieszka BujakAgnieszka Bujak
Wśród 15 największych kategorii spożywczych lody notują najwyższe wzrosty wolumenu sprzedaży (fot. Shutterstock)

To jedna z najdynamiczniej rozwijających się kategorii spożywczych w Polsce. W rankingu za 2024 r. znalazła się na 10. pozycji, awansując o cztery miejsca w porównaniu do 2023 r. i deklasując: soki, nektary, napoje; mleko; ser żółty oraz wino. O jakiej kategorii mowa? O lodach.

W 2024 r. sprzedaż lodów osiągnęła wartość 5,4 mld zł – było to o 15,9 proc. więcej niż rok wcześniej. Ten wynik został osiągnięty, mimo że rok 2024 przyniósł wyhamowanie w dyna...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.05.2025 / 17:00
StoryEditor
Stokrotka ze spadkiem zysku netto o ponad 1000 proc. Niewielki wzrost liczby sklepów sieci
Stokrotka w Pruszkowie (fot. Robson90/Shutterstock)

Stokrotka zakończyła 2024 r. z 981 sklepami w Polsce, a więc nie zrealizowała deklarowanego wcześniej planu rozwinięcia sieci do 1 tys. placówek handlowych. Mało tego - zamieniła zysk netto na pokaźną stratę. Oto najnowsze dane o kondycji sieci.

Z artykułu dowiesz się m.in:

  • Jak wyglądały wyniki Stokrotki za 2024 rok?
  • Ile sklepów działało na koniec 2024 r. w sieci Stokrotka?
  • Z jakimi wyzwaniami musiała się z...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.05.2025 / 11:38
StoryEditor
Jak wyglądał początek roku w wykonaniu Action? Sieć mówi ekspansji i planach na ten rok
Action podsumowuje I kwartał 2025 roku (fot. Sebastian Rennack)

Początek 2025 roku przyniósł dynamiczne wyniki dla sieci dyskontów niespożywczych Action. Firma zanotowała dwucyfrowy wzrost sprzedaży i przekroczyła kolejne granice geograficzne. Co stoi za tym sukcesem i jakie są dalsze plany rozwoju sieci?

Action, międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych, zamknęła pierwszy kwartał 2025 roku z wyraźnie rosnącymi wynikami sprzedażowymi. Sprzedaż netto wzrosła o 17,2 proc. rok do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. maj 2025 23:30