25.03.2024 / 11:32
StoryEditor

Sprzedaż w sklepach małoformatowych urosła. Jest jednak haczyk

Mały sklep (fot. Fot. Konrad Kaszuba)
Dane Polskiej Izby Handlu oraz CMR Panel wskazują, że w lutym sprzedaż w sklepach do 300 mkw. urosła wartościowo o 4,7 proc. Wolumen również poszedł w górę, ale to efekt roku przestępnego i jednego dnia handlowego więcej. Bez niego wynik jest wyraźnie słabszy.

Licząc jedynie 28 dni lutego w porównaniu do zeszłego roku wartość sprzedaży urosła ledwie o 1 proc., co biorąc pod uwagę wskaźnik inflacji, oznacza, że realne przychody sklepów...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.09.2025 / 12:08
StoryEditor
Poznań z nowym parkiem handlowym. Tuż przy lotnisku, wewnątrz wiele znanych marek
Ławica Shopping Park (fot. Scallier)

Nowe centrum zakupowe Ławica Shopping Park zostało otwarte w Poznaniu. Znajduje się tuż obok portu lotniczego im. Henryka Wieniawskiego.

Ławica Shopping Park, który powstał w Poznaniu przy ulicy Bukowskiej, wyróżnia nie tylko lokalizacja, ale także koncepcja architektoniczna. Nowoczesny kompleks, usytuowany na po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.09.2025 / 11:25
StoryEditor
Łukasz Chałaczkiewicz szefem herbacianego giganta na Europę. Polak awansuje w strukturach firmy Lipton Teas and Infusions
Łukasz Chałaczkiewicz, awansował na stanowisko dyrektora generalnego Lipton Teas and Infusions na Europę (fot. matreiały prasowe)

Łukasz Chałaczkiewicz szybko pnie się po szczeblach kariery w firmie Lipton Teas and Infusions. Zaledwie osiem miesięcy po objęciu funkcji szefa regionu Europy Południowej, awansował na stanowisko dyrektora generalnego na Europę, wchodząc tym samym do ścisłego kierownictwa herbacianego potentata.

Jako dyrektor generalny na Europę Łukasz Chałeczkiewicz będzie odpowiadał za rozwój biznesu na rynkach obejmujących niemal cały Stary Kontynent, od Polski i krajów bałtycki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2025 10:12