12.02.2024 / 12:30
StoryEditor

Biedronka mocno zwiększyła wydatki na reklamę, wyprzedziła nawet... Lidla. To pokazuje, jak trudny jest dzisiaj rynek FMCG

W styczniu 2024 r. firmy wydały na reklamę telewizyjną blisko 2,3 mld zł. (fot. Shutterstock)
Jak wynika z danych agencji Nielsen Media, w styczniu 2024 r. korporacje wydały na reklamę telewizyjną ponad 2 mld 270 mln zł. Wśród największych reklamodawców zdecydowanie dominują firmy z branży farmaceutycznej – zajmują cztery pierwsze miejsca zestawienia.

Według Nielsena, najwięcej na reklamę telewizyjną wydała w styczniu firma Aflofarm, której budżet na ten cel wyniósł ponad 192,2 mln zł. To ponad dwa razy więcej niż wydał ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2024 13:30