26.03.2024 / 10:24
StoryEditor

Wielki tłok w Wielki Piątek. Mnóstwo Polaków odkłada zakupy wielkanocne na ostatnią chwilę, więc kolejki do kas będą długie

Kolejki do kas w sklepie (fot. MikeDotta/Shutterstock)
W tygodniu przed Wielkanocą w sklepach bedą tworzyć się długie kolejki. Analitycy z Proxi.cloud, zajmujący się na co dzień badaniami ruchu w placówkach handlowych, spodziewają się, że klientów, którzy odłożą zakupy na ostatnią chwilę, może czekać "koszmar". Na dowód pokazują ubiegłoroczne dane i tłumaczą, z jakiego powodu w 2024 r. w sklepach ma być jeszcze tłoczniej.

Z danych Proxi.cloud wynika, że w minionym roku w dyskontach i hipermarketach zaobserwowano największą dzienną liczbę wizyt w Wielki Piątek. Natomiast w galeriach handlowych i s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.07.2025 / 10:38
StoryEditor
Sieć Green Caffè Nero przygotowuje się do uruchomienia bardzo ważnej inwestycji w Polsce
Kawiarnia w stołecznym Pałacu Kultury i Nauki

Największa niezależna sieć kawiarni w Polsce przygotowuje się do uruchomienia bardzo ważnego dla niej lokalu. Na razie nie ujawnia jego miejsca, ale można się spodziewać, że lokalizacja może być równie prestiżowa jak jej kawiarnia w warszawskim Pałacu Kultury i Nauki.

Z artykułu dowiesz się:

  • Kiedy otwarcie Green Caffè Nero nr 100?
  • Kawiarnie w historycznych miejscach
  • Kawiarnia w Pałacu Kultury i Nauki
Green Caffè Nero nie działa w m...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.08.2025 / 11:11
StoryEditor
Takiego sklepu Lidla jeszcze nie było! Sieć otworzyła pierwszą placówkę nowego typu
Na zdj. szyld na sklepie dyskontowej sieci Lidl (fot. PixelBiss/Shutterstock)

Lidl uruchomił sklep, w którym nie znajdziemy ani grama żywności. To pierwszy taki koncept w historii sieci i jednocześnie bezpośrednia odpowiedź na dynamicznie rozwijających się konkurentów z sektora non-food. Czy ten ruch zwiastuje nowy kierunek rozwoju niemieckiego dyskontu?

Z artykułu dowiesz się:

  • Lidl otwiera sklep non-food
  • Lidl stawia na rozwój segmentu non-food
  • Pierwszy sklep DIY Parkside
  • Nowa strategia prezentacji marek własnych

W...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. sierpień 2025 22:34