14.05.2024 / 17:53
StoryEditor

Anna Krauze, wcześniej związana z Allegro i Castoramą, zajmie się rozwojem e-commerce w DHL

Anna Krauze, dyrektor ds. strategicznego rozwoju e-commerce DHL Parcel Polska (DHL)
DHL Parcel Polska ma nową dyrektor ds. strategicznego rozwoju e-commerce. Została nią Anna Krauze, wcześniej związana m.in. z Allegro i Castoramą. W strukturach DHL odpowiada za rozwój produktów i usług w sektorze B2B i B2C, trade marketing, komunikację i PR i badania rynkowe.

Anna Krauze to managerka z 20 letnim doświadczeniem w zakresie rozwoju biznesu na rynkach detalicznych w różnych kategoriach produktowych, w tym w tworzeniu i implementacji strategii on-line.

Firma kurierska digitalizuje się

– DHL to marką z ogromnym potencjałem – globalną, doskonale znaną i wyróżniającą się najwyższą jakością. To przewaga, dzięki której tysiące klientów, indywidualnych i biznesowych, o różnym profilu ufają nam od lat. Obecnie, moim priorytetem jest wsparcie naszej organizacji w cyfrowej transformacji i digitalizacji na każdym etapie procesu. Skoncentruję się także na budowie mocnej pozycji w sektorze OOH – mówi Anna Krauze.

– Moim celem jest, by klienci, myśląc o dowolnej formie dostawy, do drzwi, punktu lub automatu paczkowego, myśleli właśnie o DHL, traktując nas, jako pierwszy, preferowany wybór – dodaje.

Do DHL dołączyła managerka z doświadczeniem w e-commerce

Nowa dyrektor w DHL pracowała m.in. w Castoramie i Allegro. W strukturach platformy sprzedażowej koncentrowała się na zarządzaniu sektorami: motoryzacja, dom i ogród oraz sport i rekreacja. W ramach tych zadań kierowała zespołami odpowiedzialnymi za wdrażanie innowacji handlowych i wypracowywanie nowatorskich rozwiązań marketingowych.

Anna jest Absolwentką Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Jest również posiadaczką dyplomu MBA.

30.10.2025 / 18:24
StoryEditor
PepsiCo z nowym logo. Gigant przekąsek i napojów odświeżył swój wizerunek od ćwierć wieku
PepsiCo prezentuje nowe logo. Zobacz, jak firma zmieniła swój wizerunek (fot. Shutterstock)

Po niemal ćwierćwieczu PepsiCo zaprezentowało odmienione logo korporacyjne, które ma symbolizować nową energię, optymizm i globalne ambicje firmy. Czy zmiana wizualnej tożsamości to jednak coś więcej niż kosmetyczna aktualizacja?

Po 25 latach bez zmian PepsiCo zdecydowało się na odświeżenie swojego logo korporacyjnego. Jak podkreśla firma, nowa identyfikacja ma odzwierciedlać „energię, optymizm i ambicję...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.10.2025 / 13:08
StoryEditor
Lego wskazuje kierunek rozwoju rynku zabawek. Połączenie świata cyfrowego i analogowego zmienia zasady gry
Lego Store w Krakowie (fot. Lego)

Nowe globalne badanie Grupy Lego pokazuje, że rodziny na całym świecie coraz częściej łączą zabawę fizyczną z cyfrową. Wyniki raportu sugerują, że zmienia się nie tylko sposób spędzania czasu, ale i kierunek, w którym podąża cały rynek zabawek.

Globalny raport zlecony przez Grupę Lego, obejmujący ponad 17 tys. rodziców z 17 krajów, ujawnia zmianę w sposobie, w jaki rodziny postrzegają zabawę. Aż 95 proc. rodziców uważa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. listopad 2025 15:55