14.05.2024 / 17:53
StoryEditor

Anna Krauze, wcześniej związana z Allegro i Castoramą, zajmie się rozwojem e-commerce w DHL

Anna Krauze, dyrektor ds. strategicznego rozwoju e-commerce DHL Parcel Polska (DHL)
DHL Parcel Polska ma nową dyrektor ds. strategicznego rozwoju e-commerce. Została nią Anna Krauze, wcześniej związana m.in. z Allegro i Castoramą. W strukturach DHL odpowiada za rozwój produktów i usług w sektorze B2B i B2C, trade marketing, komunikację i PR i badania rynkowe.

Anna Krauze to managerka z 20 letnim doświadczeniem w zakresie rozwoju biznesu na rynkach detalicznych w różnych kategoriach produktowych, w tym w tworzeniu i implementacji strategii on-line.

Firma kurierska digitalizuje się

– DHL to marką z ogromnym potencjałem – globalną, doskonale znaną i wyróżniającą się najwyższą jakością. To przewaga, dzięki której tysiące klientów, indywidualnych i biznesowych, o różnym profilu ufają nam od lat. Obecnie, moim priorytetem jest wsparcie naszej organizacji w cyfrowej transformacji i digitalizacji na każdym etapie procesu. Skoncentruję się także na budowie mocnej pozycji w sektorze OOH – mówi Anna Krauze.

– Moim celem jest, by klienci, myśląc o dowolnej formie dostawy, do drzwi, punktu lub automatu paczkowego, myśleli właśnie o DHL, traktując nas, jako pierwszy, preferowany wybór – dodaje.

Do DHL dołączyła managerka z doświadczeniem w e-commerce

Nowa dyrektor w DHL pracowała m.in. w Castoramie i Allegro. W strukturach platformy sprzedażowej koncentrowała się na zarządzaniu sektorami: motoryzacja, dom i ogród oraz sport i rekreacja. W ramach tych zadań kierowała zespołami odpowiedzialnymi za wdrażanie innowacji handlowych i wypracowywanie nowatorskich rozwiązań marketingowych.

Anna jest Absolwentką Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Jest również posiadaczką dyplomu MBA.

29.04.2025 / 12:02
StoryEditor
CCC ma potencjał wzrostu pomimo spadku spodziewanych przychodów. Jakie przychody grupy prognozuje dom maklerski?
Sklep marki CCC (fot. materiały prasowe)

Mimo prognozowanego spadku przychodów, CCC otrzymało pozytywną rekomendację od domu maklerskiego. Analitycy Domu Maklerskiego Banku Ochrony Środowiska dostrzegają szereg czynników, które mogą wpłynąć na poprawę sytuacji finansowej spółki. Oczekiwane zmiany w strukturze Grupy i stabilność marż mogą mieć kluczowe znaczenie. Co jeszcze stoi za tą rekomendacją?

Dom maklerski prognozuje, że przychody Grupy CCC w I kwartale 2025 roku wyniosą 2,2 mld PLN. Oznacza to spadek o 3 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.04.2025 / 14:37
StoryEditor
Biedronka zapowiada... 42-godzinny maraton zakupowy! Do której będą otwarte sklepy sieci przed majówką?
Biedronka organizuje maraton zakupowy (fot. JMP)

Biedronka jest już gotowa do obsłużenia tłumów klientów przed długim weekendem majowym. Bezpośrednio przed 1 maja sklepy dyskontowej sieci otwarte będą bez przerwy przez 42 godziny. Jak firma uzasadnia ten ruch?

- W tym roku wracamy do sprawdzonego modelu działania z okresu pandemii i przychodzimy z elastycznym, rozwiązaniem dla wszystkich Polaków: 42-godzinnym maratonem zakupowym - de...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. kwiecień 2025 23:11