30.05.2018 / 08:43
StoryEditor

Branża handlowa nie chce by sklepy stały się punktami gromadzenia odpadów

(fot. Pixabay CC0)
W odpowiedzi na wczorajszą publikację projektu dyrektywy Komisji Europejskiej, ograniczającej wykorzystanie tworzyw sztucznych w produktach jednorazowego użycia, organizacja handlowców EuroCommerce zapewnia, że sektor handlu i dystrybucji od dawna popiera działania promujące gospodarkę zamkniętego obiegu i przyczyniające się do ograniczenia ilości plastikowych odpadów. Handlowcy nie chcą jednak stać się „punktem gromadzenia odpadów” i domagają się współpracy przemysłu i rządów.

Komisja Europejska opublikowała 28 maja szkic projektu regulacji, dotyczących wykorzystania tworzyw sztucznych w produktach jednorazowego użycia. Komisja chce wyeliminowania pl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Konrad Kaszuba
09.12.2025 / 09:09
StoryEditor
Koncept gastronomiczny MOL-a ma nową ambasadorkę w Polsce. To znana prezenterka
Dorota Gardias (fot. Mol)

Dorota Gardias została ambasadorką Fresh Corner – gastronomicznego konceptu MOL Group obecnego na ponad 80 stacjach w Polsce. Kampanię zaplanowano na cały rok.

To pierwsza tak duża kampania ambasadorska MOL w Polsce. Sieć twierdzi, że znana dziennikarka i miłośniczka motoryzacji idealnie wpisuje się w kierunek komunikacji Fresh Corner ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.12.2025 / 16:29
StoryEditor
Biedronka i Żabka wygrały Black Friday. Zakupy spożywcze górą!
(fot. Shutterstock)

Black Friday i Black Week ponownie przyciągnęły uwagę Polaków, którzy według danych Revolut kupowali częściej i wydawali więcej niż rok wcześniej. Rosły zarówno wydatki w sklepach stacjonarnych, jak i online, a podium najpopularniejszych marek zaskoczyło znaczącymi przetasowaniami. Kto zyskał najwięcej, a kto stracił w tegorocznym wyścigu o portfele konsumentów?

Jak wynika z analizy Revolut, polscy klienci nie tylko chętniej uczestniczyli w Black Friday i Black Week, ale również zostawili w sklepach i internecie więcej pieniędzy. W kate...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. grudzień 2025 16:14