01.08.2024 / 11:11
StoryEditor

DHL Express walczy o klientów indywidualnych. Rusza platforma do wysyłania przesyłek międzynarodowych

DHL Express walczy o klientów indywidualnych (mat. prasowe)

DHL Express Polska uruchomił platformę internetową dla klientów detalicznych, przeznaczoną do wysyłania międzynarodowych przesyłek drogą lotniczą. ShipNow pozwoli szybko wycenić i nadać przesyłkę, a także umożliwi jej bieżące śledzenie. Polska jest jednym z pierwszych krajów, w których udostępniono platformę.

DHL Express Polska, obsługujący międzynarodową wysyłkę przesyłek drogą lotniczą, uruchomił ShipNow. To platforma internetowa, która umożliwia szybkie i wygodne nadawanie międzyn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.05.2025 / 11:00
StoryEditor
Nowa metoda płatności w Żabce. Największa sieć sklepów convenience i firma Edenred nawiązały współpracę
Użytkownicy kart lunchowych Edenred mogą płacić nimi za posiłki w każdej placówce sieci Żabka (fot. Żabka Polska)

Firma Edenred, która oferuje rozwiązania z zakresu benefitów pracowniczych w postaci kart przedpłaconych, w tym kart lunchowych nawiązała współpracę z siecią sklepów Żabka. Już od teraz wszystkie przedpłacone karty Edenred są honorowane w każdym z ponad 11 tys. sklepów Żabka w Polsce. Tym samym użytkownicy kart lunchowych Edenred zyskują łatwy dostęp do punktów, w których mogą zrealizować przyznane im świadczenia i kupować wygodnie gotowe posiłki.

Liczba kart lunchowych w Polsce stale rośnie. Z badań przeprowadzonych w lutym 2023 r. przez Edenred wynika, że dofinansowanie jedzenia, uznawane jest za najbardziej po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.05.2025 / 13:47
StoryEditor
Totalna dominacja dyskontów w Polsce, będzie ich więcej niż w Niemczech. Oto prognozy rozwoju rynku do 2029 r. [RAPORT]
Kanał dyskontowy będzie coraz ważniejszy na rynku (fot. mat. prasowe)

Dyskonty niestrudzenie powiększają swoje udziały rynkowe. W skali globalnej ich bastionem jest i pozostanie Europa. Według analityków w Polsce udziały rynkowe tego kanału w perspektywie 2029 r. będą znacznie wyższe niż w Niemczech. Rekordowe będą w… Norwegii.

W skali globalnej Europa jest i pozostanie najważniejszym regionem dla dyskontowego kanału sprzedaży detalicznej. Rozwój sieci sklepów oraz odbieranie kolejnych klientów innym f...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. maj 2025 15:40