13.08.2024 / 11:35
StoryEditor

Logistyka w branży FMCG to nie bułka z masłem. Sprawdź, o czym koniecznie powinieneś wiedzieć

System planowania zaopatrzenia powinien wyliczać średnią rotację dla towarów w każdym magazynie, uwzględniając różne czynniki (fot. alexgo.photography/Shutterstock)

Optymalizacja gospodarki magazynowej jest jednym z kluczowych elementów budowania przewagi konkurencyjnej w handlu. Sieci detaliczne i firmy z branży FMCG coraz efektywniej stosują zaawansowane technologie i narzędzia IT, które pozwalają skutecznie poradzić sobie z zarządzaniem zapasami, podnieść efektywność procesów, a tym samym zredukować koszty.

Handel detaliczny żywnością wymaga szczególnie precyzyjnej logistyki, a jej podstawą jest centrum dystrybucyjne – serce systemu logistycznego każdej firmy. Wyzwań stojących prze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.09.2024 / 14:37
StoryEditor
Michał Łagunionek, prezes Kaufland Polska: Optymizm zakupowy jeszcze w pełni nie wrócił [TYLKO U NAS]
Michał Łagunionek, prezes Kaufland Polska (fot. fot. David Keith/Kaufland)

- Oczywiście chcielibyśmy, by ożywienie popytu przyszło już teraz, jednak realnie spodziewamy się wyraźnie odczuwalnego ożywienia rynku dopiero w przyszłym roku - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Michał Łagunionek, prezes Kaufland Polska.

Szef polskiego oddziału sieci Kaufland ocenia, że konsument w Polsce jest bardzo świadomy cen. Michał Łagunionek wskazuje też, że mimo poprawy sytuacji gospodarczej w naszym kr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.09.2024 / 14:31
StoryEditor
Grupa Ambra podsumowała rok obrotowy. Jak firma radziła sobie w Polsce oraz na innych rynkach?
Robert Ogór, prezes Grupy Ambra (w środku) zapowiada dalsze inwestycje w rozwój firmy (fot, materiały prasowe)

Grupa Ambra, lider rynku wina w Polsce oraz czołowym producent, importer i dystrybutor tego trunku w Europie Środkowej i Wschodniej, osiągnęła w roku obrotowym 2023/2024 wzrost przychodów ze sprzedaży netto o 4,3 proc. do poziomu 913,8 mln zł. Ten niezbyt imponujący wynik spowodowany został przez niski poziom nastrojów konsumenckich oraz inflację. Grupa miała też jednak powody do zadowolenia.

Pomimo trudnych warunków rynkowych Grupa Ambra zanotowała wartościowy wzrost sprzedaży we wszystkich głównych kategoriach, z wyjątkiem alkoholi mocnych. Co więcej wolumen...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2024 14:43