18.01.2020 / 11:50
StoryEditor

Maxima wprowadza ekologiczne woreczki na zakupy – na razie na Łotwie, Litwie i w Estonii

(mat. prasowe)
Największa sieć handlowa republik nadbałtyckich przechodzi na ekologiczne woreczki na owoce, warzywa, cukierki i inne drobne zakupy – donosi „Rzeczpospolita”. Woreczki nadają się do wielorazowego użytku i prania.

Litewska sieć Maxima wprowadziła w swoich supermarketach na Łotwie, Litwie i w Estonii ekologiczne małe worki wielokrotnego użytku, za które klienci zapłacą 79 centów, czyli 3,3...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2025 / 15:54
StoryEditor
Środki czystości z probiotykami. Katarzyna Cichopek ma nowy biznes z branży FMCG
Katarzyna Cichopek, aktorka, prezenterka i przedsiębiorczyni ma także ponad 25-letnie doświadczenie w mediach. Od 2000 roku jest związana z serialem ”M jak miłość”, a obecnie współprowadzi program śniadaniowy ”halo tu polsat”. Została też sklasyfikowana na 9. miejscu wśród 100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych w Polsce, według rankingu magazynu ”Forbes Women” z 2025 roku. Od kilku lat jest ona współwłaścicielką marki YA, która oferuje biżuterię i perfumy dla kobiet.

Katarzyna Cichopek wprowadza na polski rynek markę Harmony – probiotyczne środki czystości stworzone z naukowcami. Rosnące zainteresowanie technologiami mikrobiologicznymi w gospodarstwach domowych sprawia, że na rynku pojawia się nowa linia środków czystości oparta na probiotykach. To kolejny sygnał, że konsumenci coraz częściej zwracają uwagę na wpływ detergentów na zdrowie i mikrobiom domu.

Probiotyki w środkach czystości jako element nowego podejścia do higieny

Na polski rynek trafia linia produktów czyszczących oparta na probiotykach, współtworzona przez Kata...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.11.2025 / 17:15
StoryEditor
Carrefour planuje wejść na nowy rynek w naszym regionie
Logo sieci Carrefour (fot. Robert Way/Shutterstock)

Francuska sieć handlowa Carrefour coraz poważniej rozważa wejście na rynek serbski. Władze kraju spotkały się z przedstawicielami detalicznego giganta, który planuje współpracę z lokalnymi firmami i rozwój sieci franczyzowej.

Minister ds. handlu wewnętrznego i zagranicznego, Jagoda Lazarević, spotkała się z przedstawicielami sieci Carrefour, zainteresowanej rozpoczęciem działalności w Serbii – inform...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. listopad 2025 23:19