17.05.2025 / 11:00
StoryEditor

Odbiór przesyłek staje się coraz bardziej mobilny i elastyczny. Co stoi za wzrostem automatów paczkowych DPD?

Odbiór przesyłek staje się coraz bardziej mobilny i elastyczny. Co stoi za wzrostem automatów paczkowych DPD? (fot. Shutterstock)

Odbiór przesyłki podczas spaceru po mieście czy w drodze po zakupy? Taki scenariusz wybiera coraz więcej Polaków. DPD Polska przekroczyła właśnie próg 10 tys. zainstalowanych automatów paczkowych. Co oznacza ten wynik dla rynku dostaw i jakie trendy kształtują nowe nawyki zakupowe konsumentów?

DPD Polska ogłosiła osiągnięcie kolejnego kamienia milowego w rozwoju swojej sieci odbioru poza domem – DPD Pickup. Liczba zainstalowanych automatów paczkowych przekroczyła 10 t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.09.2025 / 11:23
StoryEditor
Polskie sklepy ogarniają rynek! Ponad 300 placówek konsoliduje się i przejmuje hurtownię
Lokalne sieci sklepów spożywczych otwierają nowe sklepy

W cieniu doniesień o planowanym wyjściu sieci Carrefour z Polski (sprzedaż ok. 800 sklepów i 40 centrów handlowych), 50 lokalnych operatorów handlowych zrządzających siecią ponad 300 placówek z południa kraju oraz województw łódzkiego i mazowieckiego składa do UOKiK wniosek o koncentrację. Celem: powołanie spółki detaliczno-hurtowej, która wzmocni pozycję małych detalistów w walce z dyskontami i luką po francuskiej sieci.

Detaliści przejmują inicjatywę: nowa spółka zakupowa

Grupa 50 właścicieli sklepów ogólnospożywczych, dysponujących łącznie ponad 300 placówkami, złożyła wniosek o koncentr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.09.2025 / 12:25
StoryEditor
One by One, ukraińska marka modowa, realizuje zapowiedzi ekspansji w Polsce. Pierwszy sklep stacjonarny już otwarty. Znamy lokalizację
One by One (fot. Instagram/One by One)

One by One, ukraińska sieć sklepów odzieżowych, rozpoczęła właśnie ekspansję w Polsce uruchamiając swoją pierwszą placówkę stacjonarną. Marka prowadzi też sprzedaż internetową. Firma ma ciekawą strategię biznesową.

Pierwszy sklep stacjonarny One by One przyjął pierwszych klientów w sobotę 20 września w poznańskiej galerii Posnania. Tym samym rozpoczęła się ekspansja sieci w Polsce, k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. październik 2025 21:47