27.07.2020 / 18:57
StoryEditor

Carrefour i Uber Eats zacieśniają współpracę. Cel to partnerstwo globalne

Kurier sieci Uber Eats w Warszawie (fot. Łukasz Rawa)
Po czterech miesiącach od zapoczątkowania współpracy we Francji, Carrefour i Uber Eats podpisują umowę na wyłączność w sprawie dostarczania codziennych zakupów poza regionem paryskim. Analogiczna umowa wiąże obie firmy już od końca 2019 r. w Tajwanie. We wrześniu br. firmy wkroczą ze wspólną ofertą do Belgii. W planach kolejne rynki.

Współpraca Carrefoura z Uber Eats we Francji rozpoczęła się 6 kwietnia 2020 r. i obejmowała cały region paryski. Akurat we Francji rozpoczął się lockdown, obie firmy znalazły wi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
28.09.2023 / 08:23
StoryEditor

Co trzecia polska firma nie przeznacza nawet złotówki na transformację cyfrową. Jak to wygląda w branży FMCG?

Urszula Kłosiewicz-Górecka, analityk w Polskim Instytucie Ekonomicznym i przewodnicząca Sektorowej Rady ds. Kompetencji w Handlu (fot. mat. pras.)
Małe i średnie firmy z branży FMCG są coraz bardziej świadome znaczenia technologii cyfrowych dla konkurencyjności przedsiębiorstwa, skuteczniej implementują technologie cyfrowe i są gotowe do bardziej zdecydowanych działań niż wcześniej. Jednak to duzi producenci żywności oraz sieci handlowe, pozostają liderami we wprowadzaniu cyfryzacji – zauważa w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Urszula Kłosiewicz-Górecka, analityk w Polskim Instytucie Ekonomicznym i przewodnicząca Sektorowej Rady ds. Kompetencji w Handlu.

Jak ocenia Pani obecny stan transformacji cyfrowej w branży FMCG?

Obecny stan transformacji cyfrowej w branżach spożywczej i handlowej wynika z ogólnego poziomu cyfryzacji w P...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
18.09.2023 / 11:05
StoryEditor

Aldi powierza rozwój biznesu za granicą nowemu holdingowi. Zmiany obejmą również polski oddział sieci

Aldi Nord tworzy spółkę holdingową na potrzeby swojej działalności za granicą
Aldi Nord tworzy spółkę holdingową na potrzeby swojej działalności za granicą. Sieć dyskontów liczy na wzmocnienie swojej międzynarodowej pozycji. – podaje serwis retaildetail.eu. Jakie zmiany czekają polski oddział Aldi?

Z danych Deloitte, na które powołuje się retaildetail.eu, wynika, że rozwój Aldi Nord poza Niemcami nie tylko nie przekłada się na realne zyski, ale na większości rynków zagrani...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
28. wrzesień 2023 22:21