28.03.2024 / 10:10
StoryEditor

InPost Rafała Brzoski z bardzo mocnymi wzrostami sprzedaży i rentowności na wszystkich rynkach. Jakie są prognozy na 2024 r.?

Paczkomat InPost (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Przychody Grupy InPost w 2023 roku osiągnęła przychody wzrosły o 25 proc. r/r do poziomu 8,86 mld zł. Wolumen obsłużonych przesyłek zwiększył się w ciągu roku o 20 proc. osiągając 892 mln sztuk. Zysk operacyjny EBIT wzrósł o 59 proc. r/r do 1,5 mld zł, a skorygowana EBITDA wzrosła o 39 proc. r/r, osiągając 2,73 mld zł.

InPost obecny jest na dziewięciu rynkach. - Pomimo wymagającej sytuacji na rynku e-commerce, w każdym z kluczowych krajów, odnotowaliśmy wzrost szybszy niż rynek - mówi Rafał Br...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2025 / 11:10
StoryEditor
Media Expert nagradzał za oceny. Rzecznik Praw Dziecka złożył skargę na "dyskryminującą" promocję
Media Expert sklep

Czy promocje handlowe mogą prowadzić do nierównego traktowania dzieci? To pytanie wybrzmiało głośno po skardze, jaką Rzeczniczka Praw Dziecka skierowała do Rady Reklamy przeciwko kampanii Media Expert. Sprawa dotyczy akcji "Płacimy za oceny", która – według rzeczniczki – może wywoływać szkodliwe skutki psychologiczne. Na czym polegają zarzuty i jaka jest odpowiedź firmy?

Rzeczniczka Praw Dziecka, Monika Horna-Cieślak, złożyła do Rady Reklamy oficjalną skargę na działania promocyjne sieci handlowej Media Expert. Zastrzeżenia dotyczą kampanii "Pła...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.07.2025 / 11:06
StoryEditor
Co umowa handlowa UE z USA oznacza dla branży spożywczej?
Branża spożywcza a umowa UE–USA? (fot. Shutterstock)

Nowe porozumienie handlowe między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi wywołuje poruszenie w wielu sektorach gospodarki. Szczególnie uważnie śledzi je branża spożywcza, która może stanąć przed poważnymi zmianami. Które produkty rolne z USA trafią do Europy na łagodniejszych warunkach, a które wciąż będą ograniczane?

Jednym z najbardziej niejednoznacznych fragmentów nowego porozumienia handlowego między UE a USA są zapisy dotyczące produktów rolno-spożywczych. Podczas wspólnej konferencji pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. sierpień 2025 12:38