29.08.2021 / 18:32
StoryEditor

Furgonetka wprowadza usługę przesyłek ekspresowych w 40 miastach. Partnerami DeliGoo i Xpress Delivery

Przesyłki (Shutterstock)
Nie tylko mieszkańcy Warszawy, Krakowa i Poznania, ale także Siedlec, Elbląga, Częstochowy - łącznie aż 40 małych, średnich i dużych miast - będą mogli otrzymać paczki z zamówieniami w czasie od 40 do 120 minut. Będzie to możliwe dzięki usłudze przesyłek ekspresowych wprowadzonej przez firmę Furgonetka. Paczki będą dostarczane przez dwie firmy: DeliGoo i Xpress Delivery.

Furgonetka podkreśla, że po agregacji na swojej platformie usług kluczowych ogólnopolskich przewoźników, przechodzi do realizacji kolejnego etapu strategii rozwoju, a miano...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.05.2024 / 10:25
StoryEditor
W kwietniu niemal wszystkie produkty spożywcze były droższe niż w marcu. GUS podał najnowszy odczyt inflacji
GUS opublikował najnowszy odczyt inflacji (fot. Shutterstock)
O 2,2 proc. podrożała żywność w kwietniu względem marca - podał GUS. W skali rocznej wzrost cen był niższy - wyniósł jedynie 1,4 proc. W danych dla poszczególnych kategorii spożywczych wyraźnie widać, że odmrożenie VAT-u na podstawowe produkty spożywcze podbiło ceny.

Ogółem ceny towarów i usług konsumpcyjnych w kwietniu br. podskoczyły o 2,4 proc. rok do roku. W stosunku do wcześniejszego miesiąca ceny wzrosły tylko o 1,1 proc. - podał w śro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.05.2024 / 09:00
StoryEditor
Maciej Czapiewski i Kuba Zwoliński podsumowują Meet Commerce Polska 2024 [WIDEO]
Maciej Czapiewski (w środku) i Kuba Zwoliński (z prawej) (fot. Mago)
Połączenie dwóch światów – online i offline, unified commerce i rozwój nowych technologii w handlu na czele ze sztuczną inteligencją. O tym wszystkim dyskutowano podczas konferencji Meet Commerce 2024. Podsumowują ją Maciej Czapiewski, dyrektor ds. nowych technologii w firmie Mago i Kuba Zwoliński, prezes firmy Snowdog.

 

  

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 10% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. maj 2024 10:27