28.09.2022 / 20:44
StoryEditor

InPost uruchomił 60. centrum logistyczne w Polsce i drugie w Łodzi [GALERIA]

Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Prezydent Łodzi Hanna Zdanowska podczas otwarcia sortowni InPost (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
InPost otworzył oficjalnie drugie centrum logistyczne w Łodzi i 60. w Polsce. Obiekt, który znajduje się w okolicach autostrady A1 w Central European Logistics HUB ma powierzchnię 8,5 tys. mkw.

Na część magazynową centrum logistycznego InPost przeznaczano 7,5 tys. mkw. Pozostałe 1 tys. mkw. zajmują biura. W obiekcie pracuje obecnie 200 osób, a docelowo znajdzie pracę 3...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.05.2025 / 11:46
StoryEditor
Sekret sukcesu United Beverages Group na polskim rynku alkoholi – cztery strategiczne filary działalności biznesowej

United Beverages Group, obecna na rynku od 2014 r., obejmuje sześć firm działających w różnych sektorach produkcji, importu, dystrybucji hurtowej, handlu detalicznym oraz e-commerce. W ciągu ostatniej dekady stała się jednym z czołowych graczy na rynku napojów alkoholowych, co zawdzięcza dynamicznemu wzrostowi sprzedaży i marży.

Sukces United Beverages Group (UBG) to wynik nie tylko organicznego rozwoju, ale także szeregu strategicznych przejęć. Firma definiuje swoją misję jako tworzenie portfolio napo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.05.2025 / 13:00
StoryEditor
To koniec! Polska sieć drogerii bankrutuje i zamyka sklepy. Nie żyje współwłaściciel firmy

Sieć drogerii Pigment upadła, firma zamyka placówki stacjonarne i sklep internetowy. Dostawcy stoją w kolejce, aby odzyskać pieniądze za towar, a na dodatek 23 kwietnia zmarł Tomasz Marzec, założyciel firmy. A to mocno komplikuje sytuację firmy, która od dłuższego czasu boryka się z problemami finansowymi i była przygotowywana do ogłoszenia upadłości. Co dalej?

Ta tragiczna informacja o śmierci Tomasza Marca, założyciel firmy i współwłaściciela sieci drogerii Pigment mocno zmienia sytuację spółki, która do końca kwietnia br. miał zosta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. maj 2025 09:37