02.10.2023 / 15:08
StoryEditor

Nowoczesne ekrany reklamowe w wielu placówkach Poczty Polskiej. Spółka chce wykorzystać rozwój rynku retail mediów

Placówka Poczty Polskiej
W ponad 500 placówkach Poczty Polskiej pojawią się nowoczesne ekrany reklamowe na których będą wyświetlane spoty promocyjne i sprzedażowe. Reklamy będą nie tylko promować usługi samej poczty, ale też produkty partnerów biznesowych Poczty.

Poczta Polska podpisała umowę z firmą Screen Network Sp z o.o., liderem rynku Digital Out of Home, cyfrowej reklamy zewnętrznej.  W placówkach pocztowych pojawią się nowe ekrany...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
30.11.2023 / 13:34
StoryEditor
Jysk pokazał wyniki za pełny rok finansowy. Polska wiceliderem pod względem otwierania nowych sklepów
Jysk zapowiada kontynuację szybkiej ekspansji (fot. mat. prasowe)
Obroty sieci Jysk w roku finansowym 2023 - który dla firmy zakończył się w sierpniu - wzrosły o 6,3 proc. do poziomu 5,2 mld euro. Operator podkreśla, że pomimo spowolnienia na globalnym rynku detalicznym kontynuował ekspansję - udało się uruchomić 135 nowych sklepów.

Wynik EBIT Jyska był gorszy rok do roku o 13,2 proc. (wyniósł 531 mln euro), a zyski przed opodatkowaniem spadły o 16,2 proc. względem poprzedniego roku finansowego.

Niema...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
28.11.2023 / 16:08
StoryEditor
Janusz Ciepliński, Mago: Po nocy przychodzi dzień, po burzy spokój
Janusz Ciepliński, prezes Grupy Mago (fot. Mago)
Zdaniem Janusza Cieplińskiego, prezesa zarządu Grupy Mago, 2024 rok będzie czasem stabilizacji, ale wyzwań pozostanie wiele. Kluczowe ma być stosowanie nowych technologii w shopfittingu.

– Co nam przyniesie 2024 rok? Tego nikt tak naprawdę nie wie, ale to, co jest pewnikiem to fakt, że – jak w słowach piosenki – po burzy nadejdzie spokój. Na rynki dotrze wreszci...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
03. grudzień 2023 20:15