23.01.2024 / 11:55
StoryEditor

Orlen Paczka z rekordowym wzrostem wolumenu przesyłek. "Przed nami intensywny czas inwestycji"

Orlen Paczka zamknęła zeszły rok z 70-proc. wzrostem wolumenu dostarczonych paczek (fot Miłosz Poloch/PKN Orlen)
Orlen Paczka zamknęła zeszły rok z 70-proc. wzrostem wolumenu dostarczonych paczek. O prawie 240 proc. wzrosła liczba dostaw do automatów paczkowych. To zasługa m.in. dynamicznego rozwoju sieci automatów, która w ubiegłym roku zwiększyła się o ponad 2,5 tys. urządzeń. Jakie są plany spółki na 2024 r.?

Bartosz Bielak, członek zarządu spółki Ruch, operatora logistycznego Orlen Paczki, zwraca uwagę, że marka wciąż pozyskuje nowych klientów i dynamicznie umacnia swoją pozycję na ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.10.2025 / 10:41
StoryEditor
Konieczne jest nieustanne podważanie status quo produktu [WYWIAD]
Michał Lutostański, partner associate w Deloitte Strategy

Tak jak sklepom nie brakuje wyzwań, tak też producenci FMCG również nie mogą osiąść na laurach. Muszą oni reagować m.in. na wzrastające udziały marek własnych oraz starzejące się społeczeństwo. Jakie dziś są silniki wzrostu kategorii FMCG? Wymienia je Michał Lutostański, partner associate w portfolio Strategy w Deloitte.

Jakie największe wyzwania stoją dzisiaj przed markami FMCG?

Michał Lutostański, doktor nauk społecznych, partner associate w portfolio Strategy w Deloitte, prezes Polskiego T...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.10.2025 / 19:33
StoryEditor
Sieć hipermarketów zwolni 1800 pracowników. Gigant walczy ze spadkami sprzedaży
Digitalizacja przestrzeni handlowej, personalizacja komunikatów i możliwość precyzyjnego targetowania odbiorców – to główne czynniki napędzające rozwój tego sektora (fot. in-Store Media Polska)

Amerykańska sieć handlowa Target ogłosiła plany zwolnienia 1800 pracowników biurowych, co stanowi około 8% globalnej kadry korporacyjnej. Decyzja ta ma na celu poprawę wyników firmy po czterech latach stagnacji sprzedaży i spadków notowań giełdowych.

Według nowego prezesa firmy, Michaela Fiddelke, nadmierna biurokracja i nakładające się obowiązki utrudniały podejmowanie decyzji i wdrażanie innowacji. W wewnętrznej wiadomo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. październik 2025 03:07