10.08.2022 / 10:19
StoryEditor

Poczta Polska dywersyfikuje biznes. Operator mocno rozwija sprzedaż towarów w swoich „sklepach”. Wzrosty są imponujące!

Poczta Polska buduje ofertę sklepową w swoich placówkach (Poczta Polska)
W ofercie sprzedażowej w urzędach i filiach Poczty Polskiej, znajdują się m.in. artykuły piśmiennicze i biurowe, towary okolicznościowe, tzw. towary impulsowe, gry i zabawki, wydawnictwa książkowe oraz produkty sezonowe. Sprzedaż tego typu produktów rośnie w tempie trzycyfrowym. W dodatku rozwija się nie tylko tam gdzie sklepów i punktów handlowo-usługowych jest niewiele.

Handel w placówkach pocztowych to jeden z istotnych obszarów działalności Poczty Polskiej. W ubiegłym roku klienci zakupili w placówkach pocztowych produkty za prawie 350 mln zł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.10.2024 / 11:53
StoryEditor
Polski Suempol przejmuje czołowego producenta świeżych ryb w Wielkiej Brytanii. Firma jest dostawcą największych sieci supermarketów na Wyspach
Piknik Rodzinny Suempol 2023

Polski producent ryb przejmuje kontrolę nad firmą Copernicus. To czołowy dostawca ryb na tamtejszym rynku, współpracujący z wieloma sieciami spożywczymi.

Suempol obchodzi w tym roku 35-lecie działalności i postanowił je uczcić dużym przejęciem. Nabył 100 proc. udziałów w spółce Copernus Ltd z siedzibą w Hull.

Suempo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.10.2024 / 15:17
StoryEditor
Żabka podgryza Burger Kinga i McDonald’s! Czy sieć convenience będzie w stanie stworzyć prawdziwą alternatywę dla największych sieci fast food/QSR?

Żabka Polska stale rozwija swoją ofertę gastronomiczną. W coraz większej ilości sklepów, klienci otrzymają tam już nie tylko hot-dogi czy kanapki, ale i hamburgery, frytki, zapiekanki, tortille, jak i całą gamę dań gotowych do odgrzania. Firma pewnie stąpa po rodzimym rynku, tytułując się nawet największą siecią fast food w Polsce. Czy może ona stanowić realną konkurencję dla marek z sektora QSR? O komentarz w sprawie poprosiliśmy Jerzego Tymofiejewa, CEO Rex Concepts, master franczyzobiorcy Burger Kinga.

Dwanaście lat temu, Żabka Polska wprowadziła do swojej oferty pierwszą usługę gastronomiczną. Mowa oczywiście o sprzedaży hot-dogów, która niemalże od razu spotkała się z pozyty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 02:00