10.08.2022 / 10:19
StoryEditor

Poczta Polska dywersyfikuje biznes. Operator mocno rozwija sprzedaż towarów w swoich „sklepach”. Wzrosty są imponujące!

Poczta Polska buduje ofertę sklepową w swoich placówkach (Poczta Polska)
W ofercie sprzedażowej w urzędach i filiach Poczty Polskiej, znajdują się m.in. artykuły piśmiennicze i biurowe, towary okolicznościowe, tzw. towary impulsowe, gry i zabawki, wydawnictwa książkowe oraz produkty sezonowe. Sprzedaż tego typu produktów rośnie w tempie trzycyfrowym. W dodatku rozwija się nie tylko tam gdzie sklepów i punktów handlowo-usługowych jest niewiele.

Handel w placówkach pocztowych to jeden z istotnych obszarów działalności Poczty Polskiej. W ubiegłym roku klienci zakupili w placówkach pocztowych produkty za prawie 350 mln zł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.07.2024 / 11:08
StoryEditor
Tak wygląda najnowocześniejszy Rossmann w Polsce
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotów
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotówfot. wiadomoscihandlowe.pl
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotów
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotówfot. wiadomoscihandlowe.pl
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotów
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotówfot. wiadomoscihandlowe.pl
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotów
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotówfot. wiadomoscihandlowe.pl
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotów
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotów
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotów
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotów
Rossmann wystartował z nowym konceptem sklepowym w galerii Westfield Mokotów. Zobacz, jakie nowości wdrożono we flagowej placówce.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2024 / 19:10
StoryEditor
Dyrektywa CSRD. Czy firmy z branży FMCG są gotowe na nowe wyzwania?
Od lewej: Łukasz Głuch, partner, PwC; Grzegorz Kozieja, dyrektor biura analiz sektora food and agri, Bank BNP Paribas; Przemysław Gostkiewicz, prezes, Sokołów (fot. mat. pras.)
Unijna dyrektywa CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive) wprowadza nowe obowiązki dotyczące ujawniania przez firmy informacji związanych ze zrównoważonym rozwojem. Określa ona jednolite standardy, według których spółki będą musiały raportować tego typu dane. Sprawozdania dotyczące zrównoważonego rozwoju staną się częścią sprawozdań z działalności, co oznacza, że będą upubliczniane razem ze sprawozdaniem rocznym. To koniec dowolności w zakresie czasu i standardów raportowania danych niefinansowych.

Dyrektywa CSRD wprowadza także wymóg atestacji danych niefinansowych. – Szacuje się, że nowymi regulacjami będzie około 50 tys. firm w Unii Europejskiej. W pierwszej kolejno...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. lipiec 2024 04:24