15.11.2021 / 12:34
StoryEditor

Poczta Polska postawi 2 tys. własnych automatów paczkowych! Co najmniej 750 maszyn stanie przy sklepach sieci Biedronka

Poczta Polska podpisała umowę z konsorcjum P2A Box i Pakpobox na dostawę 2 tys. automatów paczkowych. Państwowa firma zamierza przeznaczyć około 300 mln zł na rozwój własnej sieci zewnętrznych maszyn paczkowych. Strategicznym partnerem Poczty Polskiej w tym zakresie została spółka Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka. Już w pierwszej połowie przyszłego roku przy dyskontach portugalskiego operatora powstanie co najmniej 750 automatów paczkowych PP.

Nowy projekt Poczty Polskiej świadczy o zmianie podejścia do kwestii automatów paczkowych. Dotychczas państwowa współpracowała na tym polu ze Swipboxem. Taki urządzeń postawio...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.07.2024 / 18:00
StoryEditor
Żywiec wycofuje piwo ze sklepów. Fatalna pomyłka przy produkcji
Błąd w fabryce piwa Żywiec (Shutterstock)

Piwo marki Żywiec wycofywane jest ze sklepów. Chodzi o produkt Żywiec Jasne Pełne 0,5 l o zawartości alkoholu 5,5 proc. Niektóre butelki zostały omyłkowo oznaczone jako bezalkoholowe na linii produkcyjnej. Firma poinformowała Główny Inspektor Sanitarny i wydała komunikat dla klientów.

Grupa Żywiec poinformowała GIS, że w wyniku błędu na linii produkcyjnej do niektórych butelek piwa Żywiec Jasne Pełne zastosowano niewłaściwą etykietę tylną (tzw. kontretykiet...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2024 / 18:13
StoryEditor
Przedsiębiorcy apelują: klienci, nie odrywajcie zakrętek przymocowanych do butelek!
Takie zakrętki są obowiązkowe od 1 lipca 2024 r. (fot. Shutterstock)
W czasie gdy przez Polskę przechodzi fala upałów, co naturalnie nakręca popyt na wodę i napoje, przedsiębiorcy z Krajowej Izby Gospodarczej Przemysł Rozlewniczy wystosowali nietypowy apel do klientów. Nawołują do pamiętania o prawidłowym recyklingu opakowań, a w szczególności do tego, by nie odrywać zakrętek od butelek PET.

- Zwiększone zapotrzebowanie na wodę butelkowaną oraz emocje konsumentów, które budzą zakrętki „na uwięzi” to doskonały czas, aby szeroko wytłumaczyć, dlaczego producenci opakow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. lipiec 2024 23:32