20.01.2022 / 09:08
StoryEditor

Poczta Polska poszukuje lokalizacji pod nową sortownię paczek w okolicach Warszawy

Poczta Polska zamierza zwiększyć udział obsługiwanych paczek i przesyłek kurierskich (Poczta Polska)
Dla Poczty Polskiej Architektura Sieci Logistycznej (ASL) jest jedną z najważniejszych inicjatyw strategicznych spółki. Wdrożenie projektu ma umożliwić transformację obecnej sieci logistycznej z obsługującej głównie listy na taką, w której przeważającą działalnością będzie obsługa przesyłek kurierskich oraz branży e-commerce.

– Wdrożenie projektu ASL ma na celu unowocześnienie obecnej sieci logistycznej Poczty Polskiej, która w perspektywie najbliższych latach pozwoli Spółce na realizację celów, stan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.06.2024 / 10:07
StoryEditor
Studenac otwiera nowe centrum dystrybucyjne pod Zagrzebiem. Firma rozbudowuje możliwości logistyczne
Według chorwackich mediów Biedronka może przejąć sieć Studenac
Studenac, spółka z portfela funduszu Enterprise Investors uruchomi w przyszłym roku nowoczesne centrum dystrybucyjne niedaleko stolicy Chorwacji. Obiekt zwiększy wydajność i efektywność procesów logistycznych sieci, działającej w segmencie proximity. Nowe centrum pozwoli skrócić czas dostaw do sklepów oraz dodatkowo usprawni współpracę z dostawcami.

Nowe centrum dystrybucyjne o powierzchni około 36,5 tys. mkw. powstanie w miejscowości Velika Gorica, niedaleko Zagrzebia i docelowo znajdzie w nim zatrudnienie około 500 os...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.06.2024 / 00:28
StoryEditor
Rush i noRush w Carrefourze. Sieć chce się stać niekwestionowanym liderem w kategorii nowości i produktów viralowych w Polsce
Napoje Rush i noRush
Carrefour Polska rozpoczął współpracę ze spółką The Essa Co., w ramach której naturalne napoje izotoniczne Rush oraz funkcjonalne wody witaminowe noRush, będą dostępne w sklepach Carrefour w całej Polsce. Dzięki stałemu wprowadzaniu na rynek nowych produktów i konceptów handlowych, sieć chce stać się liderem w kategorii nowości i produktów viralowych na polskim rynku.

Wprowadzenie marek Rush i noRush do sieci Carrefour będzie wspierane szeroko zakrojoną kampanią marketingową oraz konkursem konsumenckim. W ramach akcji do sklepów dostarczone z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. czerwiec 2024 19:28