27.08.2022 / 15:09
StoryEditor

Quick commerce z ofertą elektroniki. Kurier dowiezie towar wieczorem i w weekendy w Warszawie

Coraz większa liczba Polaków robi zakupy online (Flickr.com/Sari Montag)
Sklep z elektroniką x-com rozpoczął wraz z firmą Pickpack pilotaż usługi szybkich dostaw wieczornych i weekendowych w Warszawie. Pomysłodawcy usługi liczą na zapracowanych klientów, nieobecnych w domu w ciągu. Z oferty mogą też skorzystać osoby, którym nagle zepsuje się sprzęt.

X-com testuje nową formę dostawy. Produkty kupione do godz. 15:30 zostaną dostarczone tego samego dnia w wybranym przedziale godzinowym. Co ciekawe, usługa jest dostępna równ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2025 / 13:39
StoryEditor
Sektor nieruchomości handlowych łapie oddech. Debiuty nowych marek można policzyć na palcach jednej ręki
W pierwszym kwartale 2025 r. otwarty został M Park Mrągowo, który dostarczył na rynek najwięcej nowej powierzchni handlowej - ponad 15 000 mkw. (fot. materiały prasowe)

W ciągu trzech miesięcy br. w Polsce przybyło 47 000 mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej. Pierwszy stacjonarne sklepy i punkty na naszym rynku otworzyło w tym okresie tylko pięć marek - wynika z najnowszych danych firmy Cushman & Wakefield. To dorobek znacznie skromniejszy od tego z końcówki minionego roku. Jaka przyszłość czeka sektor nieruchomości handlowych i czy to już koniec jego tłustych lat?

Agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację w sektorze nieruchomości handlowych w Polsce. Z jej danych wynika, że w pierwszym kwartale 2025 r. na rynek handlowy tr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 08:01
StoryEditor
ESL w Auchan - wiemy, jak wygląda wdrożenie w jednym z najstarszych hipermarketów sieci
Elektroniczne cenówki w Auchan Modlińska (fot. Katarzyna Pierzchała)

Elektroniczny system etykiet cenowych (ESL) funkcjonuje już w blisko 70 proc. sklepów sieci Auchan w całej Polsce. Właśnie dołączył do tego grona jeden z pierwszych hipermarketów sieci w naszym kraju.

Chodzi o sklep przy ul. Modlińskiej w Warszawie. Hipermarket ruszył w 1998 r. i jest drugim sklepem Auchan w Polsce (pierwszy to otwarty w 1996 r. w Piasecznie pod Warszawą). Pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. maj 2025 05:29