07.12.2021 / 13:52
StoryEditor

Rafał Brzoska, InPost: Paczkomaty pozyskują dla rynku e-commerce klientów z małych miejscowości

Paczkomat InPost (materiały prasowe)
60 proc. z 5 tys. paczkomatów stanie w małych miejscowościach, nawet wioskach, bo tam jest nowy użytkownik kanału e-commerce. Paczkomaty to idealne rozwiązanie dla wsi, w przeciwieństwie do kurierów. Dzięki automatom aktywizujemy miliony nowych użytkowników e-commerce. De facto prowadzimy tych konsumentów do e-sklepów, zwiększając potencjał całego rynku – wyjaśnia Rafał Brzoska, twórca i szef InPostu, w trakcie podcastu Google „Hello Cloud”.

Jak wylicza Rafał Brzoska, już ponad 15 mln Polaków zna paczkomaty i korzysta z nich każdego miesiąca. Ponad 7 mln z nich używa aplikacji mobilnej InPost. Zdaniem przed...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.11.2025 / 10:13
StoryEditor
Strefa euro spowalnia. Jak radzi sobie Polska?
Zespół Analiz Ekonomicznych EY prognozuje, że inflacja w strefie euro spadnie do 1,8 proc. w 2026 r., a następnie lekko odbije w 2027 r. (fot. Shutterstock)

Choć porozumienie handlowe UE–USA zażegnało wojnę celną, nie przełożyło się na znaczące ożywienie w Europie. Według EY European Economic Outlook, PKB w strefie euro wyniesie w 2025 r. 1,3 proc., a w roku 2026 r. spowolni do 1,1 proc. Na tle innych krajów regionu Polska pozytywnie się wyróżnia, a nawet błyszczy.

W pierwszej połowie 2025 r. gospodarka europejska była pod silnym wpływem polityki celnej USA - podkreślają eksperci z EY. Najpierw wzrost PKB przyspieszył, bo amerykańskie firm...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2025 / 09:58
StoryEditor
Na polskim Orlenie tylko polskie parówki? Gigant paliwowy chce stawiać na produkty lokalne
Na zdj. stacja paliw PKN Orlen (fot. materiały prasowe)

Orlen zapowiada, że dostawców swoich produktów spożywczych chce poszukiwać zwłaszcza w Polsce. Pozwala mu na to tzw. prawo local contentu.

O sprawie pisze Puls Biznesu, który podkreśla, że  polskie i unijne przepisy pozwalają na wykluczanie z przetargów firm spoza Unii Europejskiej i państw, które nie mają z nią um...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. listopad 2025 01:34