07.12.2021 / 13:52
StoryEditor

Rafał Brzoska, InPost: Paczkomaty pozyskują dla rynku e-commerce klientów z małych miejscowości

Paczkomat InPost (materiały prasowe)
60 proc. z 5 tys. paczkomatów stanie w małych miejscowościach, nawet wioskach, bo tam jest nowy użytkownik kanału e-commerce. Paczkomaty to idealne rozwiązanie dla wsi, w przeciwieństwie do kurierów. Dzięki automatom aktywizujemy miliony nowych użytkowników e-commerce. De facto prowadzimy tych konsumentów do e-sklepów, zwiększając potencjał całego rynku – wyjaśnia Rafał Brzoska, twórca i szef InPostu, w trakcie podcastu Google „Hello Cloud”.

Jak wylicza Rafał Brzoska, już ponad 15 mln Polaków zna paczkomaty i korzysta z nich każdego miesiąca. Ponad 7 mln z nich używa aplikacji mobilnej InPost. Zdaniem przed...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2025 / 11:32
StoryEditor
Amazon rozważa inwestycje w infrastrukturę logistyczną o wartości 15 mld dolarów. Na co chce przeznaczyć te gigantyczne środki?
Amazon rozważa inwestycje w infrastrukturę logistyczną (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Amazon opracowuje plan rozbudowy sieci swoich magazynów. Amerykański moloch zamierza wydać 15 mld dolarów na budowę prawie 80 nowych centrów logistycznych. Mają być zlokalizowane zarówno w dużych ośrodkach miejskich, jak i na obszarach mniej zurbanizowanych.

Koncern Amazon poszukuje partnerów kapitałowych i prosi ich o składanie propozycji dotyczących inwestycji w sieć centrów dystrybucji, liczącą prawie 80 obiektów – relacjonuje po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2025 / 09:30
StoryEditor
Ceny jaj i masła idą w górę. Przed świętami w sklepach sporo drożej niż przed rokiem
Przed świętami w sklepach jest sporo drożej niż przed rokiem (fot. UCE Group)

O taniej Wielkanocy w tym roku Polacy muszą zapomnieć. W sklepach jest już drożej średnio o blisko 7 proc. rdr. Najmocniej podrożały artykuły tłuszczowe, owoce oraz napoje bezalkoholowe.

W marcu br. ceny codziennych zakupów (obejmujących żywność, napoje bezalkoholowe i alkoholowe oraz pozostały asortyment, np. chemię gospodarczą i art. dla dzieci) wzrosły średni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 04:13