14.04.2025 / 11:12
StoryEditor

Kąpielówki z paczkomatu, czyli inwestycja Inpost na wakacyjnej Ibizie

InPost - otwierając pierwszy Paczkomat na Ibizie - rozszerzył swoją obecność na Balearach (fot. InPost)

Grupa InPost zrobiła kolejny krok w swojej strategii ekspansji w Hiszpanii – uruchomiła pierwszy Paczkomat na Ibizie i tym samym rozszerzyła swoją obecność na Balearach, gdzie obecnie działają już 193 punkty PUDO i 39 maszyn Paczkomat.

W całej Hiszpanii, na koniec 2024 roku, działało ponad 2 tysiące urządzeń Paczkomat i blisko 10 tysięcy punktów PUDO.

– Naszym celem jest stały rozwój Grupy InPost w Eu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2025 / 14:58
StoryEditor
AI może radykalnie zmienić łańcuchy dostaw, ale nie wolno jej implementować beztrosko
Piotr Sprzęczka, dyrektor zarządzający na region CEE w firmie Logwin Poland (mat. prasowe)

Sztuczna inteligencja będzie w logistyce potężnym narzędziem, jednak wielkie modele analityczne karmią się danymi, które bywają udostępniane w taki sposób, że operatorzy AI mogą się dowiedzieć o firmie dosłownie wszystkiego. Dlatego firma Logwin postawiła na budowanie tych narzędzi w zamkniętym środowisku informatycznym – wyjaśnia Piotr Sprzęczka, dyrektor zarządzający Logwin w regionie CEE.

Gorącym tematem jest dzisiaj sztuczna inteligencja. Już wiadomo, że potężnie wpłynie na wszystkie sektory gospodarki, na całym świecie. Jak Logwin wykorzystuje te technologie? C...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.12.2025 / 11:59
StoryEditor
Sieć Flying Tiger Copenhagen oddaje klientów zewnętrznemu operatorowi
Sklep sieci Flying Tiger Copenhagens w Turcji

Flying Tiger Copenhagen powierza obsługę klienta polskiemu centrum Armatis w Gdańsku. Już po kilku miesiącach wskaźnik satysfakcji klientów wzrósł powyżej 90%, pokazując, że Polska staje się kluczowym hubem outsourcingu call center w Europie. Sprawdź, jak polskie centra łączą wielojęzyczną obsługę, AI i konkurencyjne ceny, by wspierać międzynarodowe marki.

Polska jako kluczowy hub dla obsługi klienta w Europie

Duńska sieć sklepów Flying Tiger Copenhagen zdecydowała się powierzyć obsługę klienta polskiemu centrum Armatis w Gdańsk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. grudzień 2025 11:53