11.07.2019 / 14:28
StoryEditor

Handel w Smart City. Żabka testuje nowe rozwiązania dla łańcucha dostaw w mieście przyszłości

(mat. prasowe)
Żabka Polska testuje dostawczy samochód elektryczny przekazany przez markę Volkswagen Samochody Użytkowe. Żabka, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce, testuje, jak podczas codziennych dostaw do poznańskich sklepów sprawdza się w pełni elektryczny e-Crafter.

Postępujące zmiany klimatyczne, zanieczyszczenie powietrza i smog, a także hałas w centrach miast wymagają konkretnych działań, nie tylko władz, ale także firm oraz mieszkań...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.12.2024 / 15:47
StoryEditor
Biedronka zatrudnia ponad tysiąc osób z niepełnosprawnościami. Zdecydowana większość z nich pracuje na jednym stanowisku
Asystent kas samoobługowych to stanowisko pracy stworzone w Biedronce specjalnie dla osób z niepełnosprawnościami, a jako pierwsza została na nim zarudniona Klaudia Hoc (fot. YouTube).

Sieć Biedronka jest największym pracodawcą w Polsce. Zatrudnia przeszło 81 tys. osób, z czego ponad tysiąc to osoby z niepełnosprawnościami. W skali całej sieci stanowią oni niewielki odsetek, Biedronka chwali się jednak tym, że stworzyła dla nich specjalne stanowisko.

Osoby z niepełnosprawnościami stanowią obecnie nieco ponad 1 proc. wszystkich zatrudnionych w Biedronce. Działania sieci wskazuję, że ich odsetek będzie się zwiększ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.11.2024 / 15:39
StoryEditor
Biedronka wchodzi w świat podcastów. Marka własna sieci, Femina wspiera "Tu Okuniewska"
Biedronka wchodzi w świat podcastów. Marka własna sieci, Femina wspiera ”Tu Okuniewska” (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

Sieć Biedronka, właściciel marki Femina, nawiązała współpracę z podcasterką Joanną Okuniewską. W ramach współpracy, Femina sponsoruje dwa odcinki podcastu "Tu Okuniewska". Czego będą dotyczyły podcasty?

Pierwszy z nich, który miał premierę 24 listopada, oraz drugi, który pojawi się 22 grudnia, poruszają jeden z najważniejszych, a zarazem najczęściej pomijanych tematów kobiecej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. grudzień 2024 04:54