28.01.2019 / 14:52
StoryEditor

Tetra Pak ma nowego prezesa zarządu – Adolfo Orive

Adolfo Orive od 1 kwietnia będzie prezesem Tetra Pak (mat. prasowe)
Rada nadzorcza Tetra Laval Group wyznaczyła Adolfo Orive na stanowisko prezydenta i CEO spółki Tetra Pak. Obejmie on stanowisko 1 kwietnia 2019 r. Nominacja jest następstwem decyzji o rezygnacji z tej funkcji Dennisa Jönssona, szefującemu firmie przez 14 lat. Był z nią związany przez 36 lat.

Adolfo Orive jest obecnie wiceprezydentem Tetra Pak na Amerykę Północną i Południową. Pracuje w firmie od 1993 r. Wcześniej pełnił wiele funkcji menedżerskich, m.in. był dyrekto...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.09.2025 / 16:44
StoryEditor
Biedronka promuje polskie produkty na Słowacji. Jakie marki mają szansę podbić lokalny rynek?
Biedronka na Słowacji stawia na polskie produkty (fot. Marcin Gipsiak/Linkedin)

Sieć handlowa Biedronka dynamicznie umacnia swoją obecność na rynku słowackim, stawiając na sprawdzone i popularne produkty znane z rodzimego podwórka. Jakie konkretnie polskie hity sprzedażowe trafiły do najnowszej gazetki i czy strategie cenowe okażą się skuteczne w podboju słowackich koszyków?

Był tydzień włoski, tydzień hiszpański, czy gracki. Teraz czas na polski. Biedronka, która zadebiutowała na słowackim rynku w marcu tego roku, właśnie rozpoczęła promocję polski...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.10.2025 / 10:22
StoryEditor
Oshee omija system kaucyjny. Napoje w kartonach, zamiast w butelkach
Oshee jest partnerem m.in. Igi Świątek (fot. materiały prasowe)

Znany producent napojów wprowadził na półki opakowania, które nie będą objęte systemem kaucyjnym. To już kolejny producent, który zdecydował się na ten krok.

O sprawie pisze portal trojmiasto.pl, który zauważył na półkach jednego ze sklepów, że część napojów marki Oshee sprzedawanych jest teraz nie w plastikowych butelkach, ale karto...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. październik 2025 19:02