24.02.2021 / 10:49
StoryEditor

Żabka rozważa nawiązanie współpracy z InPostem. Czy sieć zrezygnuje z współpracy z Pocztą Polską?

Żabka rozważa współpracę z InPostem? (wiadomoscihandlowe.pl)
Firma Żabka Polska rozważa podpisanie kontraktu z InPostem – dowiedział się nieoficjalnie Dziennik Gazeta Prawna. Nie jest pewne, czy operator paczkomatów miałby zostać dodatkowym partnerem największej sieci convenience, czy miałby zastąpić dotychczasowego współpracownika – Pocztę Polską. Ta druga opcja byłaby sporym problemem dla narodowego operatora pocztowego.

Nieoficjalnych informacji o ewentualnej współpracy sieci Żabka z InPostem w zakresie obsługi przesyłek, uzyskanych przez DGP, strony potencjalnego partnerstwa nie komentują. Sie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.08.2025 / 07:15
StoryEditor
Jysk uruchomi w Polsce zupełnie nowy format sklepów. Jakie lokalizacje chce podbić?
Marta Jabłonowska, Jysk (fot. Jysk)

Format Jysk "Mini" adresowany ma być zwłaszcza do dużych aglomeracji, w których trudniej o większe lokale w centrach i parkach handlowych. Czym dokładnie różni się ten koncept od standardowego sklepy sieci? Szczegóły ujawnia Marta Jabłonowska, Head of Retail w Jysk Polska.

W Danii testowany jest obecnie tzw. koncept „mini”. Czy to rozwiązanie trafi również do Polski?

Tak, koncept „mini” jest testowany w Danii oraz w kilku krajach Europy Za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.08.2025 / 12:52
StoryEditor
Wakacje pod kreską. Chłodne lato widać na listach zakupów
Sprzedaż artykułów sezonowych zwykle znacząco podnosi obroty sklepów. Niestety, nie w te wakacje

Pierwsza połowa wakacji dla wielu była rozczarowująca. Łapią się za głowę nie tylko ci, którzy zaplanowali swój urlop w Polsce w tym czasie i zmierzyli się z chłodem i deszczem, ale także dla producentów żywności i właścicieli sklepów. Kto szczególnie załamuje ręce?

Z  artykułu dowiesz się:

  • Sprzedaż w czerwcu vs. w lipcu 2025
  • Jak się sprzedają owoce i warzywa latem 2025?
  • Co się najlepiej i najgorzej sprzedawało w czerwcu i w li...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. sierpień 2025 08:28