13.12.2023 / 11:00
StoryEditor

Zadłużony jak… kurier. Dostawcy paczek mają poważny problem z długami

HyperFocal: 0
Zadłużenie kurierów wynosi 35,3 mln zł i nadal rośnie. W sumie zadłużonych jest 1237 zwłaszcza małych podmiotów, ale prawie czterokrotnie więcej przedsiębiorstw nie płaci kurierom za wykonywane usługi. Kontrahenci są winni doręczycielom przesyłek ponad 30 mln zł – wynika z danych Krajowego Rejestru Długów.

Największą grupą wśród kurierów nieregulujących faktur są jednoosobowe działalności gospodarcze, które są zadłużone na kwotę 22,3 mln zł. Jest to 918 dłużników, posiadających łą...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.02.2025 / 14:30
StoryEditor
[JAN TAR/WYWIAD] Orlen z nową strategią. Jak zmieni się program Vitay? Co to oznacza dla sieci detalicznej oraz sprzedaży pozapaliwowej?
Logo platformy Vitay

Sprzedaż detaliczna to najbardziej rozpoznawalny element naszej działalności, dlatego w strategii Grupy Orlen zajmuje szczególne miejsce. Nowe podejście można zauważyć już w zmianie nazwy tej kategorii, którą określamy jako “Consumer and Products” i to właśnie nastawienie na oczekiwania i potrzeby klienta jest tutaj najważniejsze. O planach koncernu opowiada Jan Tar, dyrektor wykonawczy ds. komercyjnych, Orlen.

Orlen ogłosił strategię do 2035 roku. Jaką rolę odgrywa w niej biznes detaliczny?

Sprzedaż detaliczna to najbardziej rozpoznawalny element naszej działalności, dlatego w s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.01.2025 / 15:45
StoryEditor
Biedronka sprzedawała whisky za mniej niż 2 zł. Znamy stanowisko UOKiK
Biedronka sprzedawała whisky za mniej niż 2 zł. Znamy stanowisko UOKiK (fot. Shutterstock)

28 stycznia w sklepach sieci Biedronka można było natrafić na przedziwną ofertę. Butelkę whisky można było nabyć za niecałe dwa zł. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wie już o sprawie. Czy państwowy organ przyjrzy się sprawie?

Jako pierwsi donosiliśmy o tym, że we wtorek w godzinach porannych, klientów sieci należącej do Jeronimo Martins mogła zszokować pewna cena na półce i co za nią się kryło. Butel...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. luty 2025 13:58