26.02.2022 / 12:51
StoryEditor

Handel w Polsce musi stanąć na wysokości zadania. Pomoc dla Ukraińców powinna przyćmić covidową, pora na bojkot rosyjskich produktów

Pomoc w sprowadzeniu do Polski rodzin ukraińskich uciekających przed rosyjskim agresorem, wsparcie finansowe, zatrudnienie uchodźców w sklepach, magazynach i biurach, wsparcie w znalezieniu dachu nad głową, pomoc psychologiczna, administracyjna i każda inna. A także wycofanie ze sprzedaży rosyjskich produktów połączone z zerwaniem współpracy z ich producentami. Odpowiedź branży handlowej na napaść Rosji na Ukrainę powinna być zdecydowana. Cały świat patrzy.

Jak wynika z informacji portalu wiadomoscihandlowe.pl, w największych sieciach handlowych działających w Polsce trwają narady na najwyższym szczeblu, jak najmądrzej zareagować n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.07.2025 / 08:47
StoryEditor
Zmiany w kierownictwie Mowi. Tomasz Trela nowym dyrektorem sprzedaży na Europę Centralną
Tomasz Trela, Sales Director Mowi Central Europe (fot. Tomasz Trela/linkedin)

Branża spożywcza w Europie Centralnej zyskuje nowego lidera. Tomasz Trela obejmuje kluczowe stanowisko w strukturach jednej z największych firm w sektorze rybnym. Jakie rynki znajdą się teraz pod jego kierownictwem?

Tomasz Trela od 1 lipca oficjalnie objął stanowisko dyrektora sprzedaży na Europę Centralną w firmie Mowi. Po kilku miesiącach powrotu do struktur firmy, otrzymał pełną odpowied...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.07.2025 / 11:20
StoryEditor
Rossmann otwiera 2000. drogerię w Polsce. Prezes: Marcin Grabara: To nie koniec ekspansji

Rossmann nie zwalnia tempa. W 2025 roku otworzy swoją 2000. drogerię w Polsce i planuje na naszym rynku kolejne 300. Prezes Marcin Garbara zdradza plany rozwoju i kierunki inwestycji sieci.

Rossmann dynamicznie rozwija swoją sieć sprzedaży w Polsce. Już w październiku firma otworzy swoją 2000. drogerię, tym razem w Lubartowie. Jak zapowiada w rozmowie z money....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. lipiec 2025 04:02