08.01.2020 / 11:36
StoryEditor

Kosmetyki Kontigo już w sprzedaży na platformie Frisco

Jedną z marek Kontigo wprowadzoną do asortymentu Frisco jest Biolove, czyli linia kosmetyków do pielęgnacji ciała, stworzona z naturalnych składników. (źródło. Frisco.pl)
Zakup 100 proc. udziałów we Frisco.pl przez Grupę Eurocash, co dokonało się pod koniec minionego roku, otwiera nowy etap współpracy handlowego giganta z internetową platformą. Widać to już w ofercie Frisco.pl, która poszerzona została m.in. o marki własne Kontigo - rozwijanej przez Eurocash sieci sklepów kosmetycznych.

Pierwsze produkty marek własnych Kontigo pojawiły się w ofercie Frisco.pl 20 listopada. - Rozwój kategorii kosmetyków jest wpisany w strategię naszych działań. Chcemy stać s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2025 / 11:37
StoryEditor
Kurierem czy do paczkomatu? Rakietą! Chińczycy testują supernowoczesny sposób dostaw
Chiny testują dostawy produktów rakietami (fot. Pixabay)

Jak donosi portal chinadaily.com.cn, firma Sepoch z Pekinu przeprowadziła udany test transportu paczek rakietą. Lot odbył się na południu Chin. Udało się przetransportować ponad 20 kg towaru. W przyszłości paczki do Europy mogą w ten sposób docierać raptem w kilka minut.

Paczki pochodziły z platformy Taobao, jednej z największych platform e-commerce w Chinach, należącej do Alibaby. Do transportu wykorzystano rakietę wielorazowego użytku o długo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.06.2025 / 16:00
StoryEditor
Delia Cosmetics inwestuje w zaplecze logistyczne. Właśnie uruchamia nowy magazyn
Magazyn Delia Cosmetics w Konstantynowie Łódzkim (fot. Delia Cosmetics)

Już 5 czerwca firma oficjalnie otwiera nowy magazyn w Konstantynowie Łódzkim, który znacząco zwiększy możliwości operacyjne i pozwoli lepiej odpowiadać na zmieniające się potrzeby rynku.

Jak podkreśla sama firma, decyzja o rozbudowie nie była przypadkowa — to element szerszej strategii zakładającej większą samowystarczalność operacyjną, elastyczność dostaw i opt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 22:47