08.01.2020 / 11:36
StoryEditor

Kosmetyki Kontigo już w sprzedaży na platformie Frisco

Jedną z marek Kontigo wprowadzoną do asortymentu Frisco jest Biolove, czyli linia kosmetyków do pielęgnacji ciała, stworzona z naturalnych składników. (źródło. Frisco.pl)
Zakup 100 proc. udziałów we Frisco.pl przez Grupę Eurocash, co dokonało się pod koniec minionego roku, otwiera nowy etap współpracy handlowego giganta z internetową platformą. Widać to już w ofercie Frisco.pl, która poszerzona została m.in. o marki własne Kontigo - rozwijanej przez Eurocash sieci sklepów kosmetycznych.

Pierwsze produkty marek własnych Kontigo pojawiły się w ofercie Frisco.pl 20 listopada. - Rozwój kategorii kosmetyków jest wpisany w strategię naszych działań. Chcemy stać s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.10.2025 / 11:18
StoryEditor
Właściciel sieci Stokrotka zainwestuje 200 mln zł w nowy biznes w Polsce
Sklep sieci Stokrotka w Ząbkach

Vilniaus Prekyba, właściciel sieci supermarketów Stokrotka, planuje kolejną dużą inwestycję w Polsce. Należąca do niej spółka PL Projektai (Grupa Galio) wraz z Grupo Lar Holding Polonia utworzy wspólne przedsiębiorstwa, które będą realizować projekty deweloperskie o łącznej wartości ok. 200 mln zł. Nowe inwestycje obejmą budowę nowoczesnych osiedli mieszkaniowych zorientowanych na nabywców pierwszego domu.

W Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) złożono wniosek o zgodę na utworzenie grupy siedmiu wspólnych przedsiębiorstw przez Grupo Lar Holding Polonia oraz PL Projek...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.10.2025 / 16:43
StoryEditor
Jaki plan na marki własne ma Intermarche? “Tylko my to mamy”. Sieć chce podwoić ich udział w sprzedaży
Intermarche (fot. Shutterstock)

Sieć Intermarche chce sukcesywnie zwiększać udziały marki własnej w sprzedaży do poziomu 20 procent. W jaki sposób chce to osiągnąć?

O planach mówił Tomasz Walczak, dyrektor marketingu sieci Intermarche podczas debaty na targach Future Private Labels Expo 2025. Podkreślał, że we Francji udział marek własnych ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. listopad 2025 13:39