30.05.2023 / 10:37
StoryEditor

Paweł Surówka, prezes Eurocash: Chcemy się rozwijać głównie w oparciu o model franczyzowy i partnerski

Paweł Surówka podczas kongresu Retail Trends 2023 (fot. mat. własne)
- Z perspektywy czasu oceniam swoją decyzję o zaangażowaniu się w działalność Eurocash jako bardzo dobrą, ale to nie była łatwa decyzja w momencie jej podejmowania. Na pewno pomogło mi w tym to, że zanim zostałem prezesem, przez rok byłem doradcą poprzedniego zarządu i moi koledzy, na czele z Luisem Amaralem, doskonale mnie przygotowali do tej roli – mówił w wywiadzie udzielonym portalowi strefainwestorow.pl Paweł Surówka, prezes Eurocash.

Szef Eurocashu powiedział, że chce zintegrować całą Grupę w jedną spójną całość. Dodał, że wierzy, że zwiększy to efektywność operacyjną oraz uwolni koszty, a ofertę firmy uczyn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Przegląd prasy
12.12.2025 / 10:58
StoryEditor
Zmiana warty w Coca-Coli. Henrique Braun nowym prezesem giganta FMCG
Nowy prezes Coca-Coli. Jakie plany ma Henrique Braun? (fot. Coca-Cola Copmapny)

James Quincey ustępuje po 9 latach ze stanowiska prezesa koncernu Coca-Cola. Nowym CEO zostanie Henrique Braun, dotychczasowy wiceprezes. Jakie będzie miał priorytety?

W artykule przeczytasz:

  • Henrique Braun nowym CEO Coca-Cola Company
  • James Quincey oddaje stery po dziewięciu latach

  • Jakie doświadczenie ma nowy prezes Coca-Coli?

  • Priorytety nowego CEO Coca-Coli: wzrost i technologia

  • W jakiej kondycji finansowej jest Coca-Cola

Henrique Braun nowym CEO Coca-Cola Company

10 grudnia 2025 roku władze Coca-Cola Company ogłosiły zmiany na stanowisku prezesa i dyrektora generalnego (CEO) koncernu. Nowym szefem giganta zostanie Henrique Braun.

– Jesteśmy przekonani, że Henrique Braun wykorzysta istniejące mocne strony firmy, aby otworzyć nowe możliwości rozwoju i zwiększyć siłę niesamowitego systemu Coca-Coli – przekonuje David Weinberg, główny niezależny dyrektor Coca-Coli

Od 1 marca 2026 roku zastąpi on na tym stanowisku Jamesa Quinceya, który zasiadał w fotelu CEO od 2017 roku.

James Quincey oddaje stery po dziewięciu latach

James Quincey spędził w koncernie 30 lat. Po rezygnacji ze stanowiska CEO obejmie fotel przewodniczącego wykonawczego zarządu (Executive Chairman). 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2025 / 09:17
StoryEditor
Adam Imielski, szef Kraft Heinz w Polsce: Nie ma planu, żeby zrobić z Pudliszek globalny brand
Uważam, że w każdym formacie i sieci istnieją jeszcze możliwości wzrostu.sprzedaży – mówi Adam Imielski, dyrektor zarządzający Kraft Heinz w Polsce  w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl (fot. materiały prasowe)

Po osiągnięciu imponującego 40-procentowego wzrostu obrotów, w dużej mierze napędzanego inflacją, priorytetem jest dla mnie wzrost pod kątem wolumenu – zapowiada Adam Imielski. Dyrektor zarządzający Kraft Heinz w Polsce w wywiadzie udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl zdradza, w jaki sposób firma zamierza zrealizować ten cel. Wyjaśnia dlaczego globalna kariera marki Pudliszki nie jest obecnie w planach i dlaczego nie widzi dla niej wielkiej przyszłości na rynku ukraińskim, za który również odpowiada. Mówi także o uniklanych preferencjach polskich konsumentów, które sprawiają, że produkty marki Heinz muszą być do nich dostosowywane.

Z tego artykuł dowiesz się m.in:

  • Jakie cele Adam Imielski postawił przed firmą Kraft Heinz w Polsce, przejmując zarządzanie nią?
  • Jak firma zamierza zamierza realizo...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. grudzień 2025 19:56