15.03.2023 / 13:28
StoryEditor

PSH Lewiatan pokazuje strategię rozwoju na lata 2023-2025! Na czym skupi się franczyzowa sieć sklepów?

Robert Rękas, prezes sieci Lewiatan
Sieć sklepów Lewiatan w 2022 r. zwiększyła obrót detaliczny o 14,4 proc. do poziomu 15,3 mld zł. Choć liczba sklepów lekko zmalała, to sieć i tak zwiększyła swoje udziały w rynku FMCG. Zarząd Lewiatana podsumował realizację trzyletniej strategii oraz przedstawił mapę drogową na kolejny okres, który obejmie lata 2023-2025. Podkreślił m.in. konieczność zbliżenia warunków zakupowych sieci do tych, które mają dyskonty. Na czym jeszcze skupi się operator wchodzący w skład Grupy Eurocash?

- Nasza gospodarka po dwóch dekadach względnej przewidywalności znalazła się w momencie, w którym trudno zaplanować coś z długoterminową perspektywą - mówił w środę podczas konf...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.09.2025 / 09:25
StoryEditor
Lee Cooper otworzył w Polsce największy sklep w Europie

Kultowa marka Lee Cooper, najstarszy europejski producent odzieży dżinsowej, otworzyła swój największy sklep w Europie. Nowa przestrzeń w warszawskim Factory Annopol ma aż 340 mkw., czyli dwa razy więcej niż dotychczas (170 mkw.). To wydarzenie potwierdza silną pozycję marki na polskim rynku i rosnące znaczenie segmentu outletowego w stolicy.

Lee Cooper w Warszawie inspirowany Londynem

Sklep Lee Cooper w Factory Annopol został zaprojektowany w oparciu o najnowszy koncept marki, podkreślający jej brytyjskie dz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2025 / 13:19
StoryEditor
E.Leclerc chwali się liczbą aktywnych uczestników programu lojalnościowego Bonus
Program lojalnościowy Bonus E.Leclerc ma ponad milion uczestników (mat. prasowe)

Jak podaje E.Leclerc, program lojalnościowy Bonus ma już ponad milion aktywnych uczestników, którzy korzystają z karty fizycznej lub aplikacji mobilnej. Już 40 proc. uczestników programu wybiera rozwiązanie cyfrowe, co potwierdza rosnącą popularność aplikacji.

Czego się dowiesz?

  • Jak program Bonus wpływa na sprzedaż E.Leclerc?
  • Czym Bonus E.Leclerc wyróżnia się na tle konkurencji?
  • Co oferuje Bonus E.Leclerc?
Jak wylicza E.L...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. wrzesień 2025 20:16