28.05.2018 / 11:26
StoryEditor

Społem Olsztyn rzuca wyzwanie dyskontom i supermarketom

(fot. mat. prasowe)
PSS Społem w Olsztynie 29 maja otwiera supermarket w obiekcie, w którym nie poradził sobie Stokrotka. Firma chce przypomnieć klientom dzielnicy Jaroty o swojej marce. W okolicy jest silna konkurencja, ale spółdzielcy podejmują wyzwanie – informuje olsztyńska Wyborcza.

Jak przyznał w rozmowie z Wyborczą Stanisław Tunkiewicz, prezes PSS Społem w Olsztynie, ostatni sklep spółdzielczy na Jarotach został zamknięty w 1989 r., ale obecnie sieć zdecy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
28.11.2023 / 10:53
StoryEditor
Krzysztof Szponder żegna się z firmą Dr. Max Polska. Jedna z największych sieci aptecznych w kraju bez prezesa
Krzysztof Szponder, żegna się z firmą Dr.Max Polska i fotelem jej prezesa (fot. Dr Max Polska)
Krzysztof Szponder, który od czerwca 2019 r. pełnił funkcję prezesa Dr.Max Polska, a wcześniej związany był m.in. z siecią Kaufland, odchodzi z firmy. Okoliczności jego odejścia i przyszłe miejsce pracy menedżera są na razie tajemnicą.

„Zakończyła się moja przygoda w Dr Max Polska - to był wspaniały czas doświadczeń i wyzwań - życzę Dr Max Polska najlepszej ścieżki rozwoju i sukcesu. Serdeczne podziękowania dl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22.11.2023 / 16:47
StoryEditor
Klienci coraz bardziej niecierpliwi. Czego oczekują od e-commerce?
Klienci e-commerce oczekują coraz szybszej odpowiedzi marek na ewentualne pytania – nawet w ciągu godziny (25 proc.), częściej jednak jest w stanie poczekać dłużej, do 3h (50 proc.) (fot. Thomas Lefebvre/Unsplash)
Klienci e-commerce oczekują coraz szybszej odpowiedzi marek na ewentualne pytania – nawet w ciągu godziny (25 proc.), częściej jednak jest w stanie poczekać dłużej, do 3h (50 proc.). To pokazuje, że polscy konsumenci są często bardziej cierpliwy niż globalni, którzy dopuszczają zwykle oczekiwanie od 5 do 30 minut w zależności od kanału komunikacji.

Z raportu Tide Software "Skuteczna komunikacja z klientem" wynika, że średnio 150 klientów może dzwonić do jednego działu w ciągu 1h. Najczęstsze problemy klientów podczas konta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
28. listopad 2023 19:31