16.10.2025 / 13:40
StoryEditor

Grupa Eurocash pędzi do przodu. Nowe narzędzie cyfrowe finalizuje integrację hurtu. Znamy szczegóły

Grupa Eurochash (fot. Rafal Oleksiewicz)

Grupa Eurocash uruchamia eurocash360 – pierwszą w Polsce aplikację B2B łączącą dwa kanały sprzedaży: dystrybucję i hale cash&carry. Zdaniem firmy, to rewolucja w obszarze zakupów hurtowych. Nowe narzędzie umożliwi wygodne zakupy w jednym zintegrowanym systemie 45 tys. klientów, z czego większość stanowią właściciele sklepów niezależnych, prowadzący jedną lub więcej placówek.

Eurocash360 zastępuje dotychczasowe platformy dla klientów Eurocash Dystrybucja i Cash&Carry, umożliwiając swobodne zakupy zarówno w halach, jak i z dostawą – bez potrzeby prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.10.2025 / 12:21
StoryEditor
Podwyżka akcyzy na alkohol. Ministerstwo Finansów spodziewa się znacznych spadków sprzedaży
O ile może spaść sprzedaż alkoholu przez podniesienie akcyzy? (fot. ŁR, wiadomoscihandlowe.pl)

Ministerstwo Finansów przygotowuje kolejną korektę mapy drogowej dotyczącej akcyzy na napoje alkoholowe. Plan zakłada wzrost stawek już od 2026 r., co – według resortu – może przełożyć się na spadek sprzedaży alkoholu. Jak duży może być ten spadek i z czego wynika nowa polityka fiskalna państwa?

Jak donosi PAP, Ministerstwo Finansów zapowiada aktualizację obowiązującej mapy drogowej dotyczącej akcyzy. Zgodnie z planem, stawki akcyzy na alkohol etylowy, piwo, wino, napo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.10.2025 / 18:20
StoryEditor
Lidl usuwa wina rosyjskiego oligarchy z półek. Produkty Gancia zniknęły ze sprzedaży
Lidl usuwa wina Gancia z półek. Marka jest powiązana z rosyjskim oligarchą (fot. Paweł Jachowski)

Lidl Polska zdecydował się wycofać ze sprzedaży wina marki Gancia, należącej do rosyjskiego oligarchy Roustama Tariko. Jeszcze niedawno prosecco tego producenta promowane było w gazetkach sieci w sekcji "Włoska elegancja".

Jak poinformował Szymon Krawiec z "Wprost", Lidl Polska usunął z oferty wina marki Gancia. Decyzja ta zapadła po publikacji tygodnika, w której ujawniono, że właścicielem winiar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. październik 2025 13:43