11.02.2021 / 11:20
StoryEditor

Makro Polska stawia na ekologiczne opakowania

Począwszy od końca 2020 roku na opakowaniach produktów Makro Chef pojawiają się nowe oznaczenia dotyczące postępowania z pustymi opakowaniami (fot. Makro Polska)
Produkty wybranych marek własnych z oferty Makro Polska zyskują nowe, bardziej ekologiczne opakowania. Można je już znaleźć na półkach w halach sieci w całym kraju.

Codzienne, świadome zakupy to jeden z najlepszych sposobów na okazanie troski o naszą planetę. Less waste i zero waste, dokonywanie rozsądnych wyborów, co do ilości i jakości zakupów, ograniczanie śladu węglowego, dzięki wybieraniu produktów lokalnych i sezonowych – te trendy wpisały się już na stałe do zachowań konsumenckich. Klienci zwracają większą uwagę na jakość i walory odżywcze produktów, a także na warunki, w jakich żywność jest produkowana. Równie ważne jest ekologiczne opakowanie. Dlatego Makro Polska proponuje kolejne rozwiązania, aby uczynić zakupy jeszcze bardziej eko.

– Ekologiczne kupowanie to nie tylko sam produkt i jego pochodzenie, ale także opakowanie i to, co dzieje się z nim, kiedy przestaje być nam potrzebne – mówi Sławomir Leszczyński,  menadżer pionu - marka własna, koncentraty spożywcze i artykuły świeże w Makro Polska. – W związku z tym szczególną uwagę zwracamy na to, aby opakowanie towarów z portfolio marek Makro spełniały wysokie standardy dbałości o czystość planety.

Począwszy od końca 2020 roku na opakowaniach produktów Makro Chef pojawiają się nowe oznaczenia dotyczące postępowania z pustymi opakowaniami. Dzięki piktogramom klienci mogą szybko sprawdzić, do którego pojemnika powinno ono trafić. Kolory piktogramów umieszczanych na opakowaniach są zgodne z kolorami oznaczeń obowiązujących w systemie segregacji odpadów, a opisy informują, jak postępować z poszczególnymi elementami opakowań. Nowe oznakowanie jest systematycznie wprowadzane na opakowaniach wszystkich produktów marek własnych sieci Makro, dostarczanych do hal przez krajowych dostawców.

Makro Polska stale poszerza także asortyment produktów ekologicznych. W portfolio marki Makro Chef można znaleźć szeroką gamę sezonowych owoców i warzyw oraz wysokiej jakości ziół doniczkowych. Produkty te spełniają najwyższe ekologiczne standardy, również w przypadku opakowań, redukując ilość plastiku wprowadzaną do środowiska naturalnego. W ofercie sieci znaleźć można 19 ziół doniczkowych BIO oraz zawsze szeroki wybór świeżych BIO warzyw i owoców w zależności od sezonu. Produkty te posiadają na opakowaniu symbol certyfikatu – zielonego listka z 12 gwiazdkami.

28.04.2025 / 12:06
StoryEditor
Nowy numer "Wiadomości Handlowych" już dostępny! W środku: Stefan Hoppe/Kaufland, nowe źródła przychodów, oczekiwania przedwyborcze, dyskonty non-food [SPIS TREŚCI]
Sprawdź, o czym piszemy w najnowszym numerze ”Wiadomości Handlowych”

Oczekiwania branży handlowej związane z wyborami prezydenckimi, trendy opakowaniowe, debiut Biedronki na rynku słowackim, kluczowe wnioski z kongresu Retail Trends 2025 - to tylko niektóre z licznych tematów, jakie poruszamy w najnowszym numerze "Wiadomości Handlowych" (nr 2/2025). W magazynie znajdziecie także obszerny wywiad ze Stefanem Hoppe, prezesem Kaufland Polska, jak również ranking największych sieci dyskontów non-food w Polsce.

O czym piszemy w najnowszym numerze "Wiadomości Handlowych"?

- Na temat nowej strategii dla polskiego rynku, w tym planów rozwoju i komunikacji z konsumentami, a także bu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2025 / 14:46
StoryEditor
Marka Dr. Martens uruchamia w Warszawie pop-up shop i prezentuje dwa premierowe modele obuwia
Marka Dr. Martens uruchamia w Warszawie pop-up shop (Shutterstock)

Marka Dr. Martens po raz kolejny rusza z pop-upem. Sklep tymczasowy będzie funkcjonował od 17 kwietnia do 24 maja w samym sercu Warszawy, w Pasażu Wiecha. Prezentowane będą m.in. dwa premierowe modele – Buzz i Elphie.

Dr. Martens wykorzysta sklep tymczasowy m.in. do zaprezentowania najnowszej kolekcji obuwia i dodatków, w tym dwa premierowe modele – Buzz i Elphie – które mają wyróżniać się de...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 01:57