26.10.2018 / 11:02
StoryEditor

Segment hurtowy Metro AG w Europie Wschodniej rośnie o ponad 6 proc. LfL

Sprzedaż Metro Wholesale rośnie dzięki serwisowi (fot. mat. prasowe)
Według wstępnych danych liczbowych za rok finansowy 2017/2018 Metro AG – właściciel m.in. hurtowni Makro C&C – zwiększyło sprzedaż LfL o 0,7 proc. w walutach lokalnych. Sprzedaż w segmencie hurtowym wzrosła o 1,3 proc. W Europie Wschodniej, z wyłączeniem Rosji, sprzedaż wzrosła o 6,1 proc.

Całkowita sprzedaż LfL Metro AG w roku finansowym 2017/2018 wyniosła 36,5 mld euro. Oznacza to wzrost o 0,7 proc. w walutach lokalnych, jednak ze względu na negatywny wpływ kurs...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.07.2024 / 09:05
StoryEditor
Unilever planuje potężne zwolnienia! Pracę stracą tysiące osób
Unilever nie podał jeszcze, ilu pracowników zamierza zwolnić w Polsce (fot. JHVEPhoto/Shutterstock)
Unilever do końca 2025 r. zamierza zwolnić co trzecią osobę pracującą w biurze. Gigant branży FMCG tnie koszty, by poprawić rentowność.

Według "Financial Times", w samej Europie do końca przyszłego roku pracę straci 3-3,2 tys. osób. W skali globalnej zwolnionych ma zostać do 7,5 tys. pracowników.

Co ze z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.07.2024 / 14:56
StoryEditor
Kampania prezydencka w USA pośrednio wpłynęła na wyniki Biedronki. Jak to możliwe?
Sklep sieci Biedronka (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

Ana Luisa Virginia, szefowa finansów Jeronimo Martins, komentuje wyniki finansowe sieci Biedronka. Jak wskazuje, na polskim rynku obserwujemy stagnację czy nawet spadki wolumenów sprzedaży detalicznej, które mają kilka przyczyn. Jej zdaniem odległym geograficznie, ale istotnym czynnikiem jest przebieg kampanii prezydenckiej w USA.

– Konsumenci nadal bardzo ostrożnie planują wydatki, ponieważ przygotowują się na wzrosty cen energii po zakończeniu subsydiowania ich przez rząd. Przywrócone zostały regularne ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 03:49