26.10.2018 / 11:02
StoryEditor

Segment hurtowy Metro AG w Europie Wschodniej rośnie o ponad 6 proc. LfL

Sprzedaż Metro Wholesale rośnie dzięki serwisowi (fot. mat. prasowe)
Według wstępnych danych liczbowych za rok finansowy 2017/2018 Metro AG – właściciel m.in. hurtowni Makro C&C – zwiększyło sprzedaż LfL o 0,7 proc. w walutach lokalnych. Sprzedaż w segmencie hurtowym wzrosła o 1,3 proc. W Europie Wschodniej, z wyłączeniem Rosji, sprzedaż wzrosła o 6,1 proc.

Całkowita sprzedaż LfL Metro AG w roku finansowym 2017/2018 wyniosła 36,5 mld euro. Oznacza to wzrost o 0,7 proc. w walutach lokalnych, jednak ze względu na negatywny wpływ kurs...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. kwiecień 2024 02:22