17.04.2023 / 11:36
StoryEditor

Sławomir Leszczyński, Makro Polska: To dobry czas dla marek własnych [WIDEO]

Makro będzie rozwijać ofertę produktów pod markami własnymi (fot. Shutterstock)
Kryzys, z którym się mierzymy, w tym przede wszystkim inflacja, jest czynnikiem zdecydowanie sprzyjającym dalszemu rozwojowi marek własnych. Wśród konsumentów pojawia się obecnie tzw. „syndrom smart shoppingu”. Polacy zastanawiają się nad tym, jak zabezpieczyć swoje potrzeby zakupowe poprzez wejście na nieco niższy pułap cenowy – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Sławomir Leszczyński, dyrektor pionu handlowego Makro Polska.

Ekspert zaznacza, że rozwój marek własnych nie ogranicza się do segmentu produktów tanich. – Nie jest tak, że konsument kupujący dotychczas wyroby z półki super-prem...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.09.2025 / 12:08
StoryEditor
Poznań z nowym parkiem handlowym. Tuż przy lotnisku, wewnątrz wiele znanych marek
Ławica Shopping Park (fot. Scallier)

Nowe centrum zakupowe Ławica Shopping Park zostało otwarte w Poznaniu. Znajduje się tuż obok portu lotniczego im. Henryka Wieniawskiego.

Ławica Shopping Park, który powstał w Poznaniu przy ulicy Bukowskiej, wyróżnia nie tylko lokalizacja, ale także koncepcja architektoniczna. Nowoczesny kompleks, usytuowany na po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.09.2025 / 19:43
StoryEditor
Wielka awaria terminali płatniczych w Polsce. Wielu klientów Biedronki i Lidla nie mogło zapłacić za zakupy kartą

13 sierpnia 2025 roku Polska doświadczyła jednej z największych awarii systemów płatniczych ostatnich lat. Przez kilka godzin klienci w całym kraju nie mogli zapłacić kartą ani BLIK-iem w setkach tysięcy sklepów, w tym w największych sieciach handlowych jak Biedronka i Lidl - informuje "Business Insider". Awaria sparaliżowała codzienne zakupy, pokazała skalę uzależnienia handlu detalicznego od płatności bezgotówkowych i uświadomiła, jak wciąż ważna jest gotówka.

Kłopoty z płatnościami - trzy godziny chaosu w sklepach

Zgłoszenia o problemach zaczęły się pojawiać tuż po godzinie 12:00 w serwisie Downdetector. Na czerwono świeciły się ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 12:31