02.05.2024 / 17:54
StoryEditor

Selgros pracuje nad nową odsłoną sklepu internetowego. Wiemy, kiedy premiera!

12 maja swoją premierę będzie miała nowa osłona sklepu internetowego Selgros (fot. materiały prasowe)
12 maja światło dzienne ujrzy nowa osłona uruchomionego dekadę temu sklepu internetowego Selgros24.pl. Czy to kolejny sygnał świadczący o tym, że firma Transgourmet (właściciel 20 hal Selgros Cash & Carry) obudziła się z letargu i zaczęła śmielej inwestować na naszym rynku?

Sklep internetowy Selgros24.pl, należący do spółki Transgourmet Polska, został uruchomiony równo 10 lat temu – w 2014 r. Umożliwia on robienie zakupów przez internet wszystkim zarejestrowanym klientom Selgros Cash & Carry.

Co jest w ofercie sklepu Selgros24.pl?

Zgodnie z informacjami podawanymi przez właściciela platformy aktualnie dostępnych jest na niej 25 tys. artykułów spożywczych i przemysłowych. Ich dostawa w ramach obecnie obowiązującej promocji jest darmowa przy jednorazowym zamówieniu o wartości przekraczającej 199 zł brutto.

Wszystkie zamówienia niespełniające powyższego warunku są dostarczane odpłatnie, przy czym cena takiej usługi przy płatności online wynosi 9,99 zł brutto, a przy płatności u kuriera (w trakcie doręczenia) jest o 5 zł wyższa - wynosi 14,99 zł brutto.

Towary zamawiane w sklepie internetowym Selgros24.pl dostarczane są za pośrednictwem trzech firm kurierskich: DB Schenker, Inpost i DPD "pod drzwi" pod warunkiem, że waga przesyłki nie przekracza 30 kg lub jej długość nie przekracza 4 metrów.

12 maja Selgros24.pl zaprezentuje się klientom w nowej odsłonie. Tego dnia w życie wejdzie też nowy regulamin korzystania z usług świadczonych przez ten e-sklep. Oznacza to, że właściciel spółki Transgourmet Polska, czyli Transgourmet Holding należący do szwajcarskiej Grupy Coop, coraz śmielej inwestuje w nasz rynek, przy czym są to inwestycje zarówno w kanał online, jak i offline.

Selgros rusza z inwestycjami

Przypomnijmy, że w połowie marca br. spółka Transgourmet Polska, po latach zastoju jeśli chodzi o ekspansję organiczną, otworzyła nową (20. z kolei) halę Selgros Cash & Carry na naszym rynku - jest ona zlokalizowana w Lubinie i kosztowała około 130 mln zł.

Pozostałe obiekty tego typu znajdują się w: Białymstoku, Bytomiu, Gdańsku, Gliwicach, Lublinie, Łodzi (dwie), Katowicach, Krakowie, Poznaniu (gdzie mieści się także centrala firmy), Radomiu, Szczecinie, Siedlcach, Warszawie (cztery) i we Wrocławiu (dwie).

Na samym początku marcu ruszył też drugi w Polsce magazyn Transgourmet Foodservice, specjalizujący się w obsłudze klientów z branży HoReCa.

Jak Selgros wypada na tle konkurencji?

W tym miejscu należy wspomnieć, że najwięksi konkurenci Selgrosa na naszym rynku, czyli firmy Makro Cash & Carry oraz Eurocash mają na koncie odpowiednio 29 i 177 hal cash & carry.

Mówiąc o pierwszej z nich, warto nadmienić, że prezes Makro Cash and Carry Polska, Dominik Branny zapowiedział ostatnio w wywiadzie udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl, że w perspektywie dwóch najbliższych lat firma spodziewa się uruchomienia w naszym kraju platformy marketplace Metro Markets, funkcjonującej już na sześciu rynkach europejskich. Na platformie oferowane są przede wszystkim artykuły przemysłowe stanowiące elementy wyposażania dla firm działających w branży HoReCa.

26.09.2025 / 11:52
StoryEditor
Jarosław Sobczyk, członek zarządu sieci Biedronka: Demografia to największe wyzwanie na dekady
Jarosław Sobczyk, członek zarządu i dyrektor personalny Jerónimo Martins Polska

Jarosław Sobczyk, członek zarządu i dyrektor personalny Jeronimo Martins Polska, wskazuje najważniejsze trendy, które będą w nadchodzących latach wpływać na sieci detaliczne i rynek spożywczy jako całość. Jego zdaniem przez dekady największym wyzwaniem będą niekorzystne zjawiska demograficzne, a dla całej gospodarki ważne jest, by realizowana była sensowna strategia migracyjna.

Sieć Biedronka uważnie śledzi trendy konsumenckie i szerzej – trendy społeczne, wpływające na konsumpcję i na całą gospodarkę. Zdaniem Jarosława Sobczyka, członka z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.09.2025 / 10:45
StoryEditor
Rafał Melanowicz wzmacnia zespół menedżerski Fabryki Cukierków Pszczółka
Rafał Melanowicz, dyrektor Działu Kontroli Wewnętrznej Fabryki Cukierków Pszczółka

Fabryka Cukierków Pszczółka, należąca do Krajowej Grupy Spożywczej, ogłosiła strategiczne wzmocnienie zespołu menedżerskiego. Do firmy dołączył Rafał Melanowicz, który objął stanowisko dyrektora Działu Kontroli Wewnętrznej. To ważny krok w dalszym rozwoju jednego z kluczowych producentów słodyczy w Polsce

Rafał Melanowicz - weteran branży FMCG

Rafał Melanowicz wnosi do Fabryki Cukierków Pszczółka bogate doświadczenie menedżerskie zdobyte w sektorze FMCG oraz w firmach technol...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. wrzesień 2025 09:17