03.03.2022 / 11:50
StoryEditor

Auchan pokazał wyniki. Spadek zysków o połowę, a może być jeszcze gorzej. Wszystko przez wojnę w Ukrainie

Flagi przy hipermarkecie Auchan w Kielcach (fot. Gold Picture / Shutterstock.com)
Auchan Retail zanotował w 2021 roku 30,5 mld euro obrotu, co oznaczało spadek o 1 proc. Z kolei zyski spadły o połowę. Takie wyniki to efekt pandemii. Nie wiadomo, jakie rezultaty firma będzie notować w najbliższych miesiącach, biorąc pod uwagę fakt, że spora część jej biznesu znajduje się w Rosji i na Ukrainie. 

Temat podjął portal retaildetail.eu. Szczególnie bolesny dla sieci mógł być spadek sprzedaży na rodzimym rynku. We Francji sieć zanotowała przychody na poziomie 16,2 mld euro, c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
23.09.2023 / 10:00
StoryEditor

TOP10 tygodnia: Delikatesy Centrum, Eurocash, Lulu Group, Żabka, Mars Wrigley, KiK, Allegro, Carrefour

Najważniejsze wiadomości tygodnia w branży handlowej
W mijającym tygodniu Eurocash przedstawił strategię dla Delikatesów Centrum, a Lulu Group International poinformowała o inwestycjach w Polsce. Dowiedzieliśmy się, że Żabka testuje nowy sposób sprzedaży alkoholu, a Allegro podniesie cenę Smarta. Firmy poinformowały o zmianach kadrowych. Z polskiego oddziału Mars Wrigley odchodzi Victoria Abramowa, a dyrektorem zarządzającym w KiK został Jan Skowron.

1. Delikatesy Centrum pokazały strategię 2.0. Ciąg dalszy ważnych zmian w Grupie Eurocash

Delikatesy Centrum w wersji 2.0 będą rozwijane przy szerokim udziale francz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
11.09.2023 / 15:13
StoryEditor

InPost podpisał umowę z gigantem paliwowym. Liczba paczkomatów może wzrosnąć o ponad 3 tys.

Paczkomat InPost (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
InPost postawi paczkomaty na stacjach paliwowych należących do sieci stacji benzynowych Repsol. Dzięki umowie z hiszpańskim operatorem firma kurierska będzie miała możliwość zainstalować automaty paczkowe na ponad 3,3 tys. stacji paliw.

„Łączymy siły z Repsol Química, gigantem naftowym w Hiszpanii, aby zainstalować paczkomaty w całym kraju na stacjach benzynowych Repsol” – poinformował Rafał Brzoska, prezes InP...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
25. wrzesień 2023 07:25