16.11.2018 / 13:11
StoryEditor

Rewolucja w Auchan. Sieć reorganizuje biznes wokół tzw. sfer życia klientów

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Francuski Auchan postanowił zerwać z tradycyjnym podziałem na formaty handlowe. Detalista chce zreorganizować swoją sieć w taki sposób, by poszczególne placówki jak najlepiej spełniały oczekiwania lokalnej społeczności. Zdefiniowano 113 „sfer życia” konsumentów, a sklepy różnych formatów będą adaptowane w taki sposób, by jak najlepiej zaspokajać potrzeby konsumentów w tych sferach.

Poszczególne sklepy sieci Auchan nie będą organizowane zgodnie ze sztywnymi standardami danego formatu, mają stać się punktami kontaktu z konsumentem, łączącymi zgodnie z lokaln...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.10.2024 / 15:49
StoryEditor
Specjał zdradza kolejne szczegóły dotyczące przejęcia sieci SPAR. Dystrybutor chce dokładnie prześwietlić sklepy
Sklepy SPAR będą rozwijane przez Grupę Kapitałową Specjał Krzysztofa Tokarza (fot. mat. prasowe; fotomontaż: wiadomoscihandlowe.pl)

Jeszcze przed końcem roku rzeszowska Grupa Specjał może zostać właścicielem wszystkich udziałów w sieci handlowej SPAR Polska. Jak informuje dystrybutor, przedwstępna umowa zakupu została podpisana po dziewięciu miesiącach negocjacji. Strony czekają obecnie na decyzję UOKiK, który bada transakcję.

We wrześniu 2023 roku, SPAR Group - obecny właściciel SPAR Polska, podjął decyzję o wycofaniu się z rodzimego rynku. Kilka miesięcy później, Grupa Kapitałowa Specjał wyraziła ch...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.10.2024 / 17:12
StoryEditor
Ekspansja Jeronimo Martins. Właściciel Biedronki otworzył pierwszy sklep na rynku słowackim
Pierwsza drogeria Hebe w Słowacji została otwarta 16 października 2024 r. w centrum handlowym Eurovea w Bratysławie. (fot. Tomasz Sudoł/linkedin)

Sieć drogerii Hebe, należąca do portugalskiej grupy Jeronimo Martins, właściciela popularnej w Polsce sieci Biedronka, stawia kolejny krok na drodze do międzynarodowej ekspansji. Pierwsza drogeria Hebe na Słowacji została otwarta w Bratysławie. Czy Hebe zdoła zdobyć popularność na nowym rynku i konkurować z już ugruntowanymi graczami?

Pierwsza drogeria Hebe na Słowacji została otwarta 16 października 2024 roku w prestiżowym centrum handlowym Eurovea, położonym w centrum Bratysławy nad Dunajem, w pobliżu mostu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 01:58