28.06.2023 / 11:00
StoryEditor

Tak wygląda sklep autonomiczny Auchan Go w środku i od zewnątrz. Zobacz nasze zdjęcia [GALERIA]

Tak prezentuje się pierwszy sklep autonomiczny Auchan Go w Polsce (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Tak prezentuje się pierwszy sklep autonomiczny Auchan Go w Polsce (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Tak prezentuje się pierwszy sklep autonomiczny Auchan Go w Polsce (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Pierwszy sklep autonomiczny Auchan Go w Polsce (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Tak prezentuje się pierwszy sklep autonomiczny Auchan Go w Polsce (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Pierwszy sklep autonomiczny Auchan Go w Polsce (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Tak prezentuje się pierwszy sklep autonomiczny Auchan Go w Polsce (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Pierwszy sklep autonomiczny Auchan Go w Polsce (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Tak prezentuje się pierwszy sklep autonomiczny Auchan Go w Polsce (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Tak prezentuje się pierwszy sklep autonomiczny Auchan Go w Polsce (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Tak prezentuje się pierwszy sklep autonomiczny Auchan Go w Polsce (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Tak prezentuje się pierwszy sklep autonomiczny Auchan Go w Polsce (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Auchan to kolejna sieć handlowa, która zdecydowała się rozwijać w Polsce sklepy autonomiczne. Redakcja portalu wiadomoscihandlowe.pl miała okazję odwiedzić pierwszą placówkę Auchan Go w Polsce jeszcze przed jej oficjalnym otwarciem. Efekty można podziwiać w galerii zdjęć.

Pierwszy, testowy sklep Auchan Go zlokalizowany jest w Warszawie przy ul. Kasprzaka 29. Placówka, która funkcjonować będzie bez kasjerów i umożliwi robienie zakupów przez 24 god...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.04.2024 / 08:30
StoryEditor
Rośnie nasycenie powierzchnią handlową w Polsce. Nowe dane PRCH
Wizualizacja nowego Fortu Wola (fot. mat. prasowe)
Dane Polskiej Rady Centrów pokazują, że na koniec 2023 r. powierzchnia polskich obiektów handlowych osiągnęła 13,3 mln mkw. GLA. Łącznie w 2023 r. przybyło 424 tys. mkw. GLA, czyli o 30 proc. więcej niż rok wcześniej. Nasycenie powierzchnią handlową wyniosło 353 mkw. na tysiąc mieszkańców.

– W 2023 r. w Polsce otwarto 35 nowych obiektów handlowych, z czego 23 w drugiej połowie roku. Dodatkowo 14 obiektów zostało rozbudowanych lub zmodernizowanych. Nową podaż zdomi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 10:29
StoryEditor
Dane o sprzedaży detalicznej w marcu rozczarowały. Niższy wzrost od zakładanego przez ekonomistów
Analitycy spodziewali się wyższego wzrostu sprzedaży detalicznej (fot. Shutterstock)
Konsensus rynkowy zakładał, że sprzedaż detaliczna w cenach stałych w marcu była wyższa niż przed rokiem o 6,7 proc. Jednak opublikowane we wtorek przez GUS dane były mniej optymistyczne. Urząd wyliczył, że tak wyrażona sprzedaż detaliczna wzrosła "tylko" o 6,1 proc.

W zestawieniu z lutym br. sprzedaż detaliczna wzrosła o 14,2 proc. Z kolei w okresie styczeń-marzec 2024 sprzedaż detaliczna wzrosła rok do roku o 5 proc.

Według Głównego ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2024 06:26