03.06.2024 / 15:52
StoryEditor

Biedronka Home odnotowała wzrost liczby wizyt i złożonych zamówień o 50 proc. rok do roku

Logo sieci Biedronka (fot. Shutterstock)
Po dwóch latach od uruchomienia sklep internetowy z artykułami dla domu i ogrodu Biedronka Home chwali się wysokim tempem rozwoju. Serwis ma szeroką ofertę produktów do wystroju wnętrz, do ogrodu, przydatnej elektroniki oraz gadżetów technologicznych. Rośnie liczba klientów i zamówień.

W maju 2024 r. liczba odwiedzin sklepu Biedronka Home i liczba składanych zamówień była o 50 proc. wyższa niż w maju 2023 r. Detalista przyciąga kupujących stale rosnącym asortymentem z różnych kategorii produktowych, a także licznymi promocjami – co miesiąc w ofercie znajduje się około tysiąca produktów w cenie promocyjnej.

Frytkownice liderem sprzedaży

Jak wynika z analizy danych sprzedażowych sklepu, w ciągu ostatnich dwóch lat wśród najczęściej kupowanych produktów znalazły się akcesoria kuchenne, jak zestawy naczyń oraz garnki, poduszki i kołdry oraz smartwatche. Liderem okazały się jednak frytkownice. To właśnie te wygodne urządzenia do beztłuszczowej obróbki cieplnej, będące alternatywą dla tradycyjnego smażenia, były hitem sprzedażowym Biedronka Home ostatniego roku.

Statystycznie zakupy w Biedronka Home najczęściej robią klienci z dużych miast, jednakże zamówienia są składane przez klientów w całym kraju. Jak zapewnia e-sklep, średni czas oczekiwania na zakupione produkty wynosi od 1 do 3 dni.

– Biedronka Home stanowi ważny element działalności naszej sieci i cieszymy się, że Polacy tak chętnie korzystają z tej usługi. Klienci Biedronki najpierw zamawiali produkty z kategorii artykułów przemysłowych, które można znaleźć w naszych sklepach stacjonarnych podczas codziennych zakupów spożywczych, a teraz wybierają z szerokiej oferty dostępnej w sklepie internetowym Biedronka Home – zapewnia Karina Ananicz, E-commerce Marketing Manager w sieci sklepów Biedronka.

– Utwierdza nas to w przekonaniu, że nasza strategia oferowania Polakom szerokiego wyboru wysokiej jakości akcesoriów do domu w atrakcyjnych cenach jest doskonałą odpowiedzią na ich potrzeby – dodaje.

 

 

 

 

23.06.2025 / 15:59
StoryEditor
Nocna prohibicja w kolejnym dużym mieście. Na początek w centrum
Kolejne duże polskie miasto rozważa wprowadzenie nocnej prohibicji na początek na wybranych osiedlach (fot, Shutterstock)

Włodarze kolejnego dużego miasta w Polsce zastanawiają się nad wprowadzenie zakazu sprzedaży alkoholu poza lokalami gastronomicznymi w godzinach nocnych. Mieszkańcy już wyrazili swoją opinię w tej sprawie.

Na nocną prohibicję decyduje się coraz więcej polskich miast. Ostatnio przegłosowały ją władze Szczecina. Kolejnym dużym ośrodkiem, w którym może zacząć obowiązywać zaka...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.07.2025 / 12:02
StoryEditor
Produkcja i sprzedaż żywności na zakręcie. Niska cena to za mało [RAPORT PwC]
Produkcja i sprzedaż żywności na zakręcie. Raport PwC

Cena jest wciąż jednym z najważniejszych czynników wpływających na zakup żywności. Ale konsumenci w Europie Środkowej zwracają uwagę na wiele innych aspektów, jak chociażby smak, miejsce produkcji czy skład żywności. Tak wynika z najnowszego raportu PwC. Co będzie jeszcze wpływać na produkcję i handel żywnością?

W artykule przeczytasz:

  • Mieczysław Gonta: Konsumenci są niezłomni w żądaniu jakości żywności
  • Co wpływa na zachowania zakupowe konsumentów? Cena to nie wszystko

    ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2025 05:22