07.03.2024 / 13:55
StoryEditor

Biedronka prognozuje, że wobec spadku cen żywności konkurencja między sieciami będzie jeszcze bardziej zażarta

Pracownica sieci Biedronka (Jeronimo Martins Polska)
Z perspektywy Biedronki, w Polsce mamy obecnie do czynienia ze spadkami cen żywności, natomiast wzrosły ważne koszty operacyjne. W tej sytuacji najlepszym sposobem ochrony zyskowności jest zwiększanie udziałów rynkowych. To z kolei przełoży się na dalsze nasilenie konkurencji, szczególnie pomiędzy dyskontami – wyjaśnia Ana Luisa Virginia, dyrektor finansowa Jeronimo Martins.

Jak przekonuje Ana Luisa Virginia, dyrektor finansowa Jeronimo Martins, sieć Biedronka pracuje obecnie w warunkach deflacji cen żywności.

– Po wcześniejszych wysokich wzros...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.05.2025 / 10:53
StoryEditor
InPost wprowadza rewolucję w Wielkiej Brytanii. Nawiązuje współpracę z Asos
InPost w Wielkiej Brytanii wydaje się nie do zatrzymania. Właśnie podpisał kolejną umowę (fot. InPost)

Grupa InPost podpisała partnerstwo z Asos – czołowym brytyjskim sprzedawcą modowym online. Ta umowa wprowadza pierwszą w Wielkiej Brytanii usługę dostawy do punktów OOH na następny dzień.

Obecnie InPost ma największą sieć maszyn Paczkomat oraz punktów PUDO w Zjednoczony Królestwie, która liczy 12 800 punktów.

– To partnerstwo zmienia zasady gry dla dostaw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.05.2025 / 10:00
StoryEditor
Co klienci kupują w sklepach Dino? Jakie produkty napędzają sprzedaż sieci supermarketów?
Po jakie produkty klienci najczęściej chodzą do sklepów Dino? (fot. Remigiusz Gora/shutterstock)

Struktura sprzedaży sieci Dino Polska pokazuje, po jakie produkty najchętniej sięgają Polacy w pierwszym kwartale 2025 roku. Największy udział w przychodach mają produkty spożywcze, a na drugim miejscu są tzw. towary świeże, których znaczenie dla modelu biznesowego firmy stale rośnie. Jakie jeszcze kategorie generują znaczące przychody i co to mówi o preferencjach klientów?

Z danych za I kwartał 2025 r. wynika, że świeże produkty, do których zalicza się mięso, wędliny oraz drób, stanowiły 42 proc. całkowitych przychodów ze sprzedaży Grupy Dino. To ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. maj 2025 15:20