16.01.2025 / 12:27
StoryEditor

Biedronka na stałe obniża ceny 30 produktów. Jakie towary zostały przecenione? [LISTA]

Logo sieci Biedronka (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

Biedronka, sieć handlowa należąca do Jeronimo MArtins, świętuje swoje 30-lecie, wprowadzając trwałe obniżki cen 30 popularnych produktów. Sprawdź co zostało przecenione.

Z okazji swojego jubileuszu Biedronka wprowadziła stałe obniżki cen regularnych na 30 wybranych produktów z różnych kategorii. Obniżki, które obowiązują od stycznia 2025 roku, jak tłumaczy firma, wpisują się w strategię oferowania niskich cen i od lat stanowi fundament działalności sieci.

– Wprowadzenie regularnych obniżek dla 30 produktów to konkretna odpowiedź na oczekiwania naszych klientów, którzy jasno komunikują swoje potrzeby – chcą kupować w jak najniższych cenach – powiedział Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny i członek zarządu sieci Biedronka.

Obniżki obejmują szeroki wachlarz produktów, od artykułów spożywczych po kosmetyki i chemię gospodarczą. Według sieci, zmiany te odzwierciedlają potrzeby konsumentów. Poniżej znajduje się lista niektórych produktów, których ceny obniżono z okazji 30-lecia Biedronki w Polsce.

Lista produktów, których ceny Biedronka obniżyła na stałe:

- Sok Tymbark Vitamini Mix 1L – 4,99 zł (wcześniej 5,19 zł);

- Sok ananasowy Vital Fresh 0,75L – 8,25 zł (wcześniej 9,99 zł);

- Nektar czarna porzeczka Riviva 1L – 4,29 zł (wcześniej 4,99 zł);

- Owsianka proteinowa GO Active 65g –  4,99 zł (wcześniej 5,19 zł);

- Herbata ekspresowa Lipton Premium piramidki 20 torebek – 9,99 zł (wcześniej 11,99 zł);

- Kawa rozpuszczalna Cafe d‘Or Gold 200g – 23,99 zł (wcześniej 24,99 zł);

- Śmietana Mleczna Dolina 12% 400g – 3,59 zł (wcześniej 3,85 zł);

- Śmietana Mleczna Dolina 18% 400g –  3,85 zł (wcześniej 3,09 zł);

- Kiełbasa żywiecka z indyka Kraina Wędlin 90g – 5,99 zł (wcześniej 6,29 zł);

- Schab Kraina Wędlin Nature 100g – 5,99 zł (wcześniej 6,55 zł);

- Szynka wędzona Kraina Wędlin Nature 100g – 5,99 zł (wcześniej 6,55 zł);

- Krem do twarzy Eveline Coconut 50ml – 24,99 zł (wcześniej 32,99zł);

- Tusz do rzęs Eveline Viva Lashes 10ml – 23,99 zł (wcześniej 24,99 zł);

- Odplamiacz do tkanin OXY 730g – 9,39 zł (wcześniej 9,69 zł).

Biedronka uprawia marketing z ludzką twarzą

Kampania promująca obniżki cen regularnych to kolejny element obchodów jubileuszu. Twarzami kampanii są wieloletni pracownicy sieci. W serii spotów reklamowych występują pracownicy ze stażem od 20 lat w sieci. 

Czytaj także: Buuum! Biedronka leci w kosmos! Sprzedaż sieci przekroczyła 100 mld zł ... ale dyskonter musiał przełknąć bardzo gorzką pigułkę

Ile sklepów ma Biedronka?

Biedronka zrealizowała plany ekspansji i otworzyła w ciągu roku 187 nowych sklepów (161 otwarć netto) oraz wyremontowała 280 lokalizacji. Na koniec ubiegłego roku liczba sklepów Biedronka wynosiła 3730.

Działalność w kanale q-commerce, prowadzona pod marką Biek, również się rozwijała i zakończyła rok z 23 mikrocentrami realizacji, z których pięć zostało otwartych w 2024 r.

Grupa Jeronimo Martins prowadzi w Polsce, Portugalii i Kolumbii sieci sklepów i hurtowni spożywczych pod takimi szyldami jak: Biedronka, Pingo Doce, Ara oraz Recheio.

***

Ruszyła rejestracja na kongres Retail Trends 2025! Zapisz się już teraz, aby spotkać się 1 kwietnia 2025 r. w Warszawie z czołowymi przedstawicielami świata handlu i FMCG. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z programem kongresu.

 

26.10.2025 / 18:30
StoryEditor
Uczyńmy Pocztę Polską silną ponownie! Jak PiS widzi rolę narodowego operatora pocztowego?
Jesienią Poczta Polska rozpocznie restrukturyzację kadrową (Shutterstock)

Podczas weekendowej konwencji Prawa i Sprawiedliwości w Katowicach Andrzej Adamczyk zaprezentował wizję odbudowy pozycji rynkowej i transformacji Poczty Polskiej. Sprawdźmy, jak polityk PiS chce uczynić Pocztę Polską silna ponownie?

Warto jednocześnie zaznaczyć, że wiele z pomysłów, które prezentuje Adamczyk jest obecnie wdrażana przez obecny zarząd spółki, a problemy narodowego operatora wynikają z ponad 3...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.10.2025 / 16:48
StoryEditor
Co kształtuje polski e-commerce? Chińczycy, marketplace’y i pokolenie Z rozdają karty. Krajowe platformy będą w odwrocie
Co kształtuje polski e-commerce? (fot. Adobestock)

Analiza firmy badawczej PMR Market Experts by Hume’s wynika, że w obecnym roku największymi trendami na polskim rynku e-commerce są rosnąca rola chińskich platform, transformacja modeli sprzedaży w stronę marketplace’ów oraz coraz większy wpływ pokolenia Z na zakupy online. Kanał cross-border już w 2025 roku przekroczy 7 proc. wartości rynku e-commerce w Polsce, a do 2030 roku jego udział może sięgnąć ponad 12 proc.

Jeszcze w 2024 roku sprzedaż transgraniczna odpowiadała za niespełna 7 proc. wartości polskiego rynku e-commerce. W tym roku tempo wzrostu tego segmentu wyraźnie przyspiesza, gł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. październik 2025 14:36