20.06.2020 / 18:30
StoryEditor

Biedronka obniża ceny do poziomu sprzed lat. Rusza pierwsza runda ostrych promocji

(fot. materiały prasowe)
Od soboty 20 czerwca sieć dyskontowa zaoferuje najbardziej popularne produkty za połowę regularnej ceny. Wybrane mięsa będą kosztować 7,99 zł za kilogram. To początek nadchodzącej, fali promocji w Biedronce, które będą codziennie czekać na klientów .

„W ramach troski o to, by każdy Polak mógł kupić żywność wysokiej jakości bez względu na zasobność portfela, a także o to, aby pozwolić klientom na zaoszczędzenie pieniędzy m.in...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.08.2025 / 20:11
StoryEditor
Green Caffè Nero zbliża się do setki. Sieć otwiera kawiarnię w legendarnej lokalizacji
Sieć Green Caffè Nero niebawem będzie miała 100 kawiarni w Polsce (fot. matreiały prasowe)

Green Caffè Nero zagęszcza sieć w największych polskich aglomeracjach. 20 sierpnia otworzy kolejną kawiarnię we Wrocławiu. Będzie to 94. lokal pod tym szyldem na naszym rynku. Zważywszy na tempo ekspansji sieci w ostatnim czasie, w tym roku na pewno dobije ona do setki.

Otwarcie 94. kawiarni pod szyldem Green Caffè Nero jest warte odnotowania ze względu na jej lokalizację.

Kawiarnia-legenda

Będzie się ona znajdowała na wrocławskim rynku w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.08.2025 / 12:02
StoryEditor
Douglas wraca do gry! Sukces strategii omnichannel przynosi mocny wzrost
Douglas w centrum handlowym Nowe Bielawy w Toruniu (fot. materiały prasowe)

Douglas Group zakończyła trzeci kwartał 2024/25 z wyraźnym odbiciem w sprzedaży i znaczną poprawą wyniku netto, odnotowując pierwszy od dłuższego czasu kwartalny wzrost po spadku w poprzednim okresie. Sprzedaż całej grupy przekroczyła miliard euro, co pokazuje, że strategia omnichannel przynosi wymierne efekty. Jakie czynniki odpowiadają za sukces firmy w tak wymagającym środowisku rynkowym?

W trzecim kwartale 2024/25 całkowita sprzedaż grupy wzrosła o 3,2 proc., osiągając jeden mld euro. Po wyłączeniu sprzedanej apteki online Disapo, wzrost wyniósł 4,0 proc. w ujęc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. sierpień 2025 20:16