06.11.2018 / 13:20
StoryEditor

Biedronka po raz szósty z rzędu najpopularniejsza w mediach

(fot. mat. prasowe)
Biedronka po raz kolejny została liderem prestiżowego rankingu najpopularniejszych marek w mediach. Sieć sklepów wygrała w kategorii „Markety Spożywcze”. W tym roku dziennikarze i użytkownicy mediów społecznościowych napisali o Biedronce prawie 470 tys. razy. Informacje o niej dotarły do ponad 800 mln odbiorców – to dwukrotnie więcej, niż w zeszłym roku i niemal dwukrotnie więcej, niż w przypadku konkurencji.

Top Marka organizowana była przez magazyn „Press” i firmę Press-Service Monitoring Mediów po raz jedenasty. O miejscu w rankingu decydowała tzw. siła marki. Ten wskaźnik to wypa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
19.09.2023 / 08:37
StoryEditor

Ukraina zakaże importu owoców i warzyw z Polski? Kijów odpowiada na polskie embargo zbożowe

Porastanie ziarna - zdjęcie ilustracyjne (fot. Radosław Pakulniewicz)
Polska wraz z Węgrami i Słowacją zdecydowały się utrzymać zakaz wwozu na teren swoich krajów zboża z Ukrainy, mimo że Unia Europejska zdecydowała o jego zniesieniu. Nasz wschodni sąsiad zagroził zakazem importu niektórych produktów z Polski.

Na mocy tych decyzji tranzyt m.in. przez Polskę nadal będzie dozwolony, ale embargo zostało rozszerzone. W Polsce dodano do listy zakaz wwozu śruty zbożowej, a na Węgrzech aż 25...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
18.09.2023 / 09:10
StoryEditor

To dopiero kiełbasa wyborcza. Sieć stacji Circle K tworzy produkt "inspirowany" wyborami do Sejmu

Na zdj. stacja paliw Circle K (fot. materiały prasowe)
Firmy handlowe raczej starają się unikać tematu wyborów do parlamentu, gdyż boją się posądzenia o wspieranie jednej - wszystko jedno której - opcji politycznej. Wolą, by ich marki kojarzyły się z czymś przyjemnym niż z polityką, która dzieli Polaków na wrogie obozy. Ogrywanie marketingowo tematu wyborów to rzadkość, a jednak sieć stacji Circle K zdecydowała się właśnie na taki krok.

Na stacjach Circle K właśnie pojawił się nowy produkt. To Hot Dog Wyborny - uwaga, to nie pomyłka, wcale nie Wyborczy! Jest on połączeniem kiełbaski z boczkiem oraz bułki z cebu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
21. wrzesień 2023 14:32