22.10.2019 / 16:40
StoryEditor

Biedronka pokaże wyniki. Analitycy prognozują mocny wzrost sprzedaży dyskontowej sieci

Supermarket sieci Biedronka (materiały własne)
Jeronimo Martins opublikuje 23 października wyniki za III kw. 2019 r. Zdaniem analityka DM mBanku efektywność sprzedaży w sieci Biedronka powinna być wspierana przez przyśpieszenie dynamiki inflacji, utrzymujące się wysokie wydatki na konsumpcję oraz efekt bazy. Eksperci oczekują wzrostu sprzedaży w III kw. 2019 r. o 5,5 proc. r/r w sieci Biedronka w zł (+5,4 proc. w EUR), 1,8 proc. r/r w sieci Pingo Doce oraz 1,2 proc. r/r w Recheio.

Piotr Bogusz, analityk DM mBanku oczekuje, że mniej agresywna polityka promocyjna niż w II kw. 2019 r. oraz poprawa miksu sprzedażowego, powinny przełożyć się na wzrost marży br...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.06.2025 / 19:34
StoryEditor
Zostawcie promocje piwa i wódki w spokoju! Trzeba legitymować każdego kupującego alkohol bez względu na wiek
Dino wprowadza promocją piwa 10 + 10 gratis na majówkę 2025 (fot. Dino + Canva)

Branża handlowa bardzo krytycznie podchodzi do proponowanych przez resort zdrowia regulacji, które mają na celu zwiększenie kontroli i ograniczenie sprzedaży alkoholu w sklepach. Przedstawiciele małych sklepów uważają m.in., że ewentualny zakaz promocji alkoholu w sklepach nie spełni swojego zadania a uderzy w małe sklepy, wzmacniając sieci dyskontowe.

Polska Izba Handlu, reprezentująca głównie sieci handlowe zrzeszające sklepy franczyzowe krytycznie ocenia propozycje Ministerstwa Zdrowia dotyczące zmian w Ustawie o Wych...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2025 / 10:07
StoryEditor
Doda z ważną rolą w Uber Eats. Platforma już w 130 miastach
Doda została twarzą Uber Eats (mat. prasowe)

Uber Eats, platforma do zamawiania posiłków oraz zakupów z dostawą do domu, wystartowała 2 czerwca z pierwszą polską kampanią. Jej twarzą została Doda – jedna z najbardziej rozpoznawalnych i wyrazistych postaci polskiego show-biznesu.

Celem kampanii jest podkreślenie, jak Uber Eats wspiera użytkowników w celebracji codziennych chwil, kiedy jedzenie staje się dopełnieniem emocji – niezależnie od tego, czy to ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 20:55