14.09.2020 / 20:25
StoryEditor

Biedronka promuje polskie produkty? Na liście... Coca-Cola, Pepsi czy Orbit

Biedronka, fot. materiały prasowe ()
Biedronka na listę produktów promowanych pod hasłem „Kupuj co polskie” wpisała m.in gumy Orbit, Pepsi i Coca-Colę. Aplikacja „Pola”, szacująca wskaźnik „polskości” produktów, wymienionym towarom przyznaje tylko 40 na 100 możliwych punktów. Oznacza to w praktyce wprowadzanie konsumentów w błąd – argumentuje stowarzyszenie Klub Jagielloński.

Wspierająca tzw. patriotyzm gospodarczy aplikacja „Pola”, promowana przez Klub Jagielloński, ocenia „polskość” produktu w skali 0-100 pkt, uwzględniając m.in. rejestrację produc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. luty 2024 10:51