28.02.2019 / 15:24
StoryEditor

Biedronka rozwija marki własne. Produkty sieciowe odpowiadają za 41 proc. sprzedaży sieci

Supermarket sieci Biedronka w Warszawie (materiały własne)
W 2018 r. Biedronka wprowadziła do sprzedaży 558 nowych produktów marki własnej, które były oferowane w ofercie stałej a także akcjach in-outowych. W ofercie stałej pojawiło się 109 produktów. W sumie marki własne odpowiadają obecnie za 41 proc. sprzedaży sklepów Biedronki.

Pedro Soares Dos Santos, dyrektor generalny Jeronimo Martins zapowiedział, że marki własne będą jednym z głównych motorów napędzających sprzedaż sieci i podkreślił, że firma będ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.08.2025 / 14:12
StoryEditor
Rossmann nie przystąpi do systemu kaucyjnego. Czy sieć usunie wszystkie napoje z oferty?
Sklep sieci drogerii Rossmann (fot. Shutterstock)

Od października tego roku w drogeriach Rossmann zniknie część napojów. Powodem są nadchodzące regulacje dotyczące systemu kaucyjnego, które obejmą także sklepy spoza branży spożywczej. Decyzja sieci wpisuje się w szerszy sprzeciw części handlu wobec nowych zasad. Jakie będą konsekwencje tego kroku dla klientów i rynku?

Od 1 października 2025 r. w Rossmannie nie będzie można kupić napojów w opakowaniach objętych systemem kaucyjnym. Z półek znikną m.in. plastikowe butelki PET do trzech litrów l...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.08.2025 / 10:46
StoryEditor
Biedronka piękniejsza niż Dino? Dyskonter uruchamia inwestycję wyprzedzając sieć supermarketów z Krotoszyna
Biedronka i Dino otwierają sklepy na warszawskim Wilanowie, Źródło: GPT Chat

Warszawski Wilanów, a szczególnie jego część znana jako Zawady, staje się nowym symbolicznym polem bitwy dwóch dużych graczy polskiego rynku handlu detalicznego. Przy ul. Sytej w krótkim czasie ruszają (lub planowane są) dwa supermarkety dwóch konkurencyjnych sieci: Biedronki oraz Dino. Ta lokalizacja, uznawana za prestiżową i dynamicznie rozwijającą się, staje się areną ostrej rywalizacji o klienta. A mieszkańcy? Nie wszyscy są zadowoleni.

Biedronka otwiera sklep przy Sytej 100

Już od 7 sierpnia 2025 r. mieszkańcy Wilanowa będą mogli robić zakupy w nowej odsłonie sklepu Biedronka przy ul. Sytej 100. Obiekt przes...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. sierpień 2025 08:06